Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door dorinekok
#839639
haha vis blijft een lastig onderwerp voor veel honden heb ik wel door. Ook hier ging het op en af wat betreft de zucht naar vis. Inmiddels eten ze weer zalmkop, zij het nog in stukjes en gemalen. Ik geef ze op het moment alleen maar zalm en geen andere vis.
Door spickenstef
#839765
Malen jullie dan zo een zalmkop helemaal tot moes of nog stukjes ? Heb deze middag smuldier rund en kip gaan halen dit meng ik dinsdag tussen de forel . Ga de forel malen met alles erop en eraan . maar als ze dit niet eet zal ik het eens proberen met de ingewanden eruit . Ik hou jullie op de hoogte . Nog effe dit voor de rest vind ik het barfen geweldig ben nu een kok voor mijn hond die het zalig vind dus wat wil je meer . mischien dat ze een zalmkopje en forel eet ?? haha
Door roefus
#839800
Mieke L. schreef: En wat vis eten betreft: De aanhouder wint! (meestal ::))
Oh...er is nog hoop  :D :D :D
Door Sultan
#839813
roefus schreef: Oh...er is nog hoop  :D :D :D
Niet altijd hoor ;) Na ruim 2 jaar proberen heb ik 't opgegeven... Geen zalm, geen haring, geen sardien...gewoon géén vis!!!!!! kan proberen wat ik wil, de vis blijft op welke wijze dan ook in de bak liggen ;D Bij allebei :)Zalmolie daarentegen gaat er wel in!! Dus ik doe het daar maar mee, 2x per week een scheut (een hele flinke) door de maaltijd met kefir, honing, notenmix, groentenmix en ei.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#839815
spickenstef schreef: Malen jullie dan zo een zalmkop helemaal tot moes of nog stukjes ? Heb deze middag smuldier rund en kip gaan halen dit meng ik dinsdag tussen de forel . Ga de forel malen met alles erop en eraan . maar als ze dit niet eet zal ik het eens proberen met de ingewanden eruit . Ik hou jullie op de hoogte . Nog effe dit voor de rest vind ik het barfen geweldig ben nu een kok voor mijn hond die het zalig vind dus wat wil je meer . mischien dat ze een zalmkopje en forel eet ?? haha
hier word die met de vleesmolen fijn gemalen.
Door judith1967
#839977
Cairo at in het begin wel vis,maar die is een keertje goed aan het kosten geweest van vis(wss voelde hij zich daardoor ook niet lekker)en die blieft geen vis meer.
Dorian eet wel vis,soms geef ik wat gepureerde groente erbij,maar alles gaat schoon op.Sardientjes en Tonijn heeft ie gegeten.
Zodra de sardientjes op zijn,ga ik panharing kopen.
Laatst gewijzigd door judith1967 op ma 15 okt 2007, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door spickenstef
#840125
heb vandaag op de 2e handsmarkt een handmixer en een elektrische mixer op de kop kunnen tikken. Samen voor 8 euro ; Kan nu vollebak gaan malen . De vis dan toch de rest eet ze zo groot mogelijk op
Door Happy Tail
#840539
hier ook geen vis.
heel af en toe meng ik kleingesneden koolvis door de groentenmix, om dan een kleni beetje aan de smaak te wennen,.  dus voorlopig echt allen vis uit blik en dan is de groentemix wel super jummie dat wel weer. maar zet niks van rauwe of gekookte vis erbij want dat gaat er echt niet in!
tja dan maar niet. af en toe probeer ik het wel en ik hou het voorlopig op blik
Door van de Berner beren...
#840587
Als ik het zo lees heb ik dus mazzel met onze Berner beren... ze hebben vandaag voor de derde keer in hun leven, ieder een joekel zalmkop op... Zelf heb ik nog wat moeite met die koppen, die je zo aankijken (de eerste keer kneep ik er even in om te voelen in hoeverre ze al ontdooid waren... ging die vissebek spontaan open  :-\ )
Het is wel zo dat de beren gretiger aanvallen op lamsrib, runderstrot of ander vleesbot, maar de zalmkop gaat er na enig snuffelen en draaikonten gelukkig wel bij alledrie in  ::)

( ze krijgen hier Carnibest, met 3 tot 4 knaagmaaltijden per week )

Groet,
Anje
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door