Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#828490
claudia-77 schreef: Als ik nou groenteprut uit de vriezer haal, hoelang is dat dan houdbaar in de koelkast ?
Hoop echt dat je nog durft te reageren na al deze ''prut'' praat!  ;) ;D ;D
Door 202Spots
#828494
claudia-77 schreef: Als ik nou groenteprut uit de vriezer haal, hoelang is dat dan houdbaar in de koelkast ?
Sorry,ik had de vraag nog niet beantwoord...prut blijft net zolang houdbaar totdat je 't weg gooit....denk toch minstends 3-7 jaar  :-\
Door roefus
#828533
tieneke schreef: Hoop echt dat je nog durft te reageren na al deze ''prut'' praat!  ;) ;D ;D
Ja...je zou er best een trauma aan over kunnen houden  :-X 8) ::) :D
Door claudia-77
#828565
Zo snel heb ik geen trauma hoor, ben wel wat gewent  :)
Maar waarom mag je het geen prut noemen ? Want zo vind ik het er echt uitzien. En wie is Dory ?
Door claudia-77
#828704
haha dat is me een discusie geweest zeg  ;D ik kwam niet meer bij  :)
OK ik moet zeggen dat groentemix iets smakelijker klinkt als prut, Maar zolang we allemaal weten waar we het over hebben maakt het helemaal niks uit toch hoe je het noemt.

We willen allemaal het beste voor onze honden anders zouden we met z'n allen niet zoveel moeite gaan doen om zelf het eten voor onze geliefde huisdieren te maken en te geven en zouden we wel allemaal een emmer brokken hebben staan met een maatschep erin waarbij je de juiste hoeveelheid binnen een seconde in de hondenbak hebt zitten.
en dan te bedenken dat ik dit 3 weken geleden ook nog deed  :) moet er echt niet meer aan denken.
Door Minna
#828714
Kijk die leert snel!! ;D
Ik mag dus wel prut zeggen omdat mijn groente kort gekookt is! Prut, prut, prut... :tease: had die allereerste mix/prut discussie nog niet gezien!!
Door claudia-77
#828720
Minna schreef: Kijk die leert snel!! ;D
Ik mag dus wel prut zeggen omdat mijn groente kort gekookt is! Prut, prut, prut... :tease: had die allereerste mix/prut discussie nog niet gezien!!
:thumbup: :thumbup: :yeah: :yeah:
Door 202Spots
#828727
claudia-77 schreef: en zouden we wel allemaal een emmer brokken hebben staan met een maatschep erin .
AfbeeldingGelukkig is de MIX probleem dan opgelost... ;)
maar....uhh.... helaas ben je gelijk al met 't volgende probleem op de proppen gekomen...en dit is eigenlijk niet MIJN afdeling,maar het is 'n Afbeeldingom het woord B%#k op B.P te schrijven... :-X
sorry...die regel heb ik niet gemaakt hoor  :whistling:
Door 202Spots
#828729
Minna schreef: Kijk die leert snel!! ;D
Ik mag dus wel prut zeggen omdat mijn groente kort gekookt is! Prut, prut, prut... :tease: had die allereerste mix/prut discussie nog niet gezien!!
:whistling: :whistling: :whistling:
Door ~anna~
#828732
Wat zonde om de groenten te koken en dan prut ervan te maken :-\
De mix maken is zo simpel :P
Door 202Spots
#828736
balou&crystal schreef: Wat zonde om de groenten te koken en dan prut ervan te maken :-\
De mix maken is zo simpel :P
Wanneer er gekookte tafelrestjes groente is, dan is het makkelijk om aan de hond te geven, maar om speciaal voor de hond,de groente eerst te gaan koken is wat anders.... :-\
Maaaar...er zijn natuurlijk altijd van die honden die geen rauwe groentes eten,maar geen probleem maken wanneer het ietsie gekookt is...
Maar ik vind 't als gekookte MIX toch wel smakelijker klinken dan gekookte prut :P :P 8)
Door tieneke
#828801
202spots schreef: AfbeeldingGelukkig is de MIX probleem dan opgelost... ;)
maar....uhh.... helaas ben je gelijk al met 't volgende probleem op de proppen gekomen...en dit is eigenlijk niet MIJN afdeling,maar het is 'n Afbeeldingom het woord B%#k op B.P te schrijven... :-X
sorry...die regel heb ik niet gemaakt hoor  :whistling:
Het woord: BROKKEN zou verboden moeten worden!
:knuppel2: :tickedoff:




;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door