Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Paul_Barte
#86831
Ja hoor, heb zelf in het verre verleden Opel gereden (totdat ik Franse auto's leerde kennen LOL).

Vooruit dan nieuwe vergelijking:

dan denk ik aan een Daf 33 en een Opel Kadett GSI.

(.....en nu beginnen er weer mensen te roepen maar wat is er mis met een DAF? Helemaal niets, heb zelf zo'n ding gehad welke ik had gekocht voor 100 gulden en speciaal voor die mensen een nieuwe vergelijking:
dan denk ik aan een T-Ford en een Daf 33).

p.s. Voor mensen die zelf een T-Ford hebben gehad..........etc. etc. etc. ;D 8)
Door margreet
#86832
Ordell schreef:

Omdat iedere gemiddelde boerenl*l een Opel heeft en daardoor al jaren op nr.1 staat zegt dat nog niets over de kwaliteit van Opel maar meer over de gemiddelde boerenl*l....
Daar bedoel ik jou niet mee hoor, maar wel de gemiddelde Opelrijder......................... ;D ::) 8)
Zeg!!!!Ordell!Gaan we schelden op de opelrijders?????
Heb hem toevallig gekregen van mijn zoon en ben er reuze blij mee hoor,rijdt als een trein hahahahaha.
>:(
Door yalla
#86834
Ik rijd sinds kort Ford Transit.
Is dat ongeveer te vergelijken met BIBI-gebruikers of val ik nu buiten het hokje.
Door Ordell
#86843
margreet schreef:

Zeg!!!!Ordell!Gaan we schelden op de opelrijders?????
Heb hem toevallig gekregen van mijn zoon en ben er reuze blij mee hoor,rijdt als een trein hahahahaha.
>:(
Alleen als jij vindt dat je een gemiddelde Opelrijder bent...... ;D ;D
Door Ordell
#86844
balupa schreef: Dan zal ik maar niet vragen wat de Mercedes is onder het voer ;D
Dat zei Paul, nl. Bibi........... ;D ;D
Door margreet
#86845
Paul_Barte schreef: Margreet gooi eens wat pakjes Smuldier in je tank en wedden dat ie niet meer rijdt ;D ;D ;D
Nou Paul één ding weet ik zeker,die smuldier stinkt nog harder dan diesel hahahahahahaha, ::)
Ik heb het in nood ook wel eens gekocht(voor de honden hoor niet voor de auto). :P
Zal het echter nooit kopen zonder aanleiding,gebruik tot grote tevredenheid BIbi.
Door margreet
#86851
Ordell schreef:

Alleen als jij vindt dat je een gemiddelde Opelrijder bent...... ;D ;D
Nee ik vind dat ik een hele goede autorijder ben,ik rijd in iedere auto die je onder mijn kont schuift,wat mij dus boven de gemiddelde opelrijder schaart :P
Door Ordell
#86856
margreet schreef:

Nee ik vind dat ik een hele goede autorijder ben,ik rijd in iedere auto die je onder mijn kont schuift,wat mij dus boven de gemiddelde opelrijder schaart :P
Kijk, dan is het goed..... ;D 8)
Door Paul_Barte
#86860
Dat moet Duck zijn of AHV iets anders wordt niet thuisbezorgd...of er is iets anders aan de hand hahaha.
Door ~anna~
#86861
margreet schreef:

Nee ik vind dat ik een hele goede autorijder ben,ik rijd in iedere auto die je onder mijn kont schuift,wat mij dus boven de gemiddelde opelrijder schaart :P
Voor mij hetzelfde met honden als je er mee aan de gang kan dan maakt niet uit wat voor merk het is.
Door ~anna~
#86869
Paul_Barte schreef: Dat moet Duck zijn of AHV iets anders wordt niet thuisbezorgd...of er is iets anders aan de hand hahaha.
Energique hebben ze ook en zelfs Carnibest plus btw word het ietsje duurder dan 29,50 en ik ben alleen maar praktisch ik neem wat ik het makkelijkste kwijt kan en lekker snel ondooit.
Laatst gewijzigd door ~anna~ op zo 25 apr 2004, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door