Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Angelique20
#85024
Ik ben vanavond naar de islamitische slager geweest en ik wil zoderect nog even naar de super voor wat aanvulling.
Ik heb 1 pond kippenvleugeltjes,1 pond leverstukjes en een blok schone pens (samen €5,15) :)
Maar ik las nu dat je vleugeltjes niet op een lege maag mag geven,wat is dan leeg? ???
Ze heeft bijvoorbeeld vanochtend rond 11 uur brokken gehad,...kan ik haar het vleugeltje zo geven en dat ze het zelf opkouwt?
En wat kan ik er het beste bijgeven?
Ik dacht aan een yoghurt met fruitprakje+knoflook en daarna de kippenpoot (hoeveel???) en wat dan?
Kan ik ook half/half doen? (dus kip en brok)

*Hier heb ik het dus over een labrador kruising van 35 kilo...
*ohja hoe ontdooi pens? :-[
Laatst gewijzigd door Angelique20 op do 22 apr 2004, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door laura
#85026
brokken en vlees nooit samen geven, heeft een andere vertering nodig.... Er moet eigenlijk 8 uur tussen zitten!
Door alani
#85029
[quote author=Ferretangel
Laatst gewijzigd door alani op do 22 apr 2004, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Angelique20
#85038
laura schreef: brokken en vlees nooit samen geven, heeft een andere vertering nodig.... Er moet eigenlijk 8 uur tussen zitten!
Aha dat had ik al vernomen,maar aan vleugels alleen heeft ze vast niet genoeg...
Door laura
#85039
als je genoeg geeft wel hoor!!!!

Over de hele week genomen moet het compleet zijn.. Onze hond krijgt ook wel eens een dag alleen maar kip!
Door Angelique20
#85041
Owh oke dat wist ik niet :D
Maar als ze vanmorgen rond 11 uur brokken heeft gehad,kan ik haar nu dan vleugels geven en hoeveel ongeveer? ;D
En kan ik die dus zo geven zonder te snijden/knippen ed?
Laatst gewijzigd door Angelique20 op do 22 apr 2004, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door