Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door qyan
#85730
ja met de geiten ribbenkasten van carmen.
die heeft ze heel meegenomen toch, 20 kilootjes ;D
Door crutz
#85738
qyan schreef: ja met de geiten ribbenkasten van carmen.
die heeft ze heel meegenomen toch, 20 kilootjes ;D
idd, 20 kilo, maar viel best mee hoor heb vorige keer ook al 20 kilo gehaald, maarja, was al weer zeker 3 mnd geleden (of langer, was in elkgeval de zaterdag voor t begin van de ramadan, heb daar zeker 1,5 uur in de rij gestaan voor ik aan de beurt was, zo druk was t toen), dus volgens mij was hij het een beetje vergeten

en verder nog een kilo-tje of veel van al dat andere ;)

morgen staat in elkgeval voor alle 3 op t menu geitenek met lamstong en een gft-mixje van wat groenvoer wat ik hier nog over heb ;D
Laatst gewijzigd door crutz op vr 23 apr 2004, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door qyan
#85824
crutz schreef:

idd, 20 kilo, maar viel best mee hoor heb vorige keer ook al 20 kilo gehaald, maarja, was al weer zeker 3 mnd geleden (of langer, was in elkgeval de zaterdag voor t begin van de ramadan, heb daar zeker 1,5 uur in de rij gestaan voor ik aan de beurt was, zo druk was t toen), dus volgens mij was hij het een beetje vergeten

en verder nog een kilo-tje of veel van al dat andere ;)

morgen staat in elkgeval voor alle 3 op t menu geitenek met lamstong en een gft-mixje van wat groenvoer wat ik hier nog over heb ;D
geitennek zal ik nog maar niet aan beginnen met qyan. hij vindt die kalfsribben al te veel vlees, laat staan die nekken ;D
voor morgen iig nog een kalfsrib en dan overmorgen is kijken wat ie van geit vindt ;D
ach wat, hij eet het maar, dit is zelf-samenstel week ;D
Door Janet
#85935
De arme slager kreeg de schrik van z'n leven vandaag ;D. Carmen was wat vroeger, en ik moest er naar toe. Dus wij samen er heen.

Ik heb trouwens 3 kilo soepbot (weinig bot/vlees en véél merg) voor wel 0,50 per kg gekocht.
Door qyan
#85942
Janet schreef: De arme slager kreeg de schrik van z'n leven vandaag ;D. Carmen was wat vroeger, en ik moest er naar toe. Dus wij samen er heen.

Ik heb trouwens 3 kilo soepbot (weinig bot/vlees en véél merg) voor wel 0,50 per kg gekocht.
;D dus hij was blij dat je niet zoveel hoefde te hebben vandaag
Door crutz
#86102
qyan schreef:

;D dus hij was blij dat je niet zoveel hoefde te hebben vandaag
ach ::)

hij had alleen de lamskoppen nog NIET binnen :(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door