Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nicolioo
#809656
Ben heeft echt de smaak te pakken wat betreft botten, hij eet echt alles! Nu ben iik vanmiddag naar het IC geweest en naar de poelier in Capelle ad Ijssel (erg goeie poelier trouwens ik heb hem het adres van de site gegeven en de opdracht eens uit te zoeken wat hij aan interessant vlees kan leveren)

Nu heb ik ook een paar recreatiebotten op verzoek meegekregen en heb Ben een heupstuk (voor zover ik dat kan beoordelen, zag eruit als...) gegeven, hij heeft het op een klein stukje na helemaal opgegeten?? Dit was bedoeld als recreatiebot... Kan dit kwaad?  en moet ik er nu een scheutje olie achteaangeven ivm opstipatie?

Luna moets er trouwens niets van hebben die is meer van de fijnproeverij en daar horen geen grote botten en vette vleessoorten bij.

groetjes Nicole
Door Mevroi Kruim
#809661
Een rereatiebot is een bot dat ze niet op kunnen eten, dus was dit duidelijk geen recreatiebot  ;D
Ik krijg bij het IC ook altijd een zak botten mee, meestal lam, poten en bekken en schouderblad enzo, en Tara krijgt bekkens en schouderbladen helemaal op zonder problemen. Van de poten eten ze de koppen af, de pijpbeenderen blijven over.
Ik geef ze dit soort botten niet te vaak want de kiezen slijten er wel van, maar ze worden ook mooi schoon.
Het zou kunnen dat hij wat moeilijker poept morgen, dus misschien is een scheutje olie niet overbodig.

Barfplaats wordt gesponsord door