Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Minna
#810200
Het is heeeel taai. Gaat hier tenminste veel meer tijd in zitten dan in een strot! Hee Pallas misschien is dat wat voor de oppas... ;D zeg je gewoon dat het rauwe worst is of zoiets!  ::)
Door Cindy de Wolf
#810201
Minna schreef: Het is heeeel taai. Gaat hier tenminste veel meer tijd in zitten dan in een strot! Hee Pallas misschien is dat wat voor de oppas... ;D zeg je gewoon dat het rauwe worst is of zoiets!  ::)
;D ;D ;D

Maar moet het ook in de vriezer en hoe zit het met die prostaten en urineleider?
Door Minna
#810255
Geen idee die ik toen had waren volgens mij gewoon klaar voor consumptie. Ik heb er tenminste niks aan gedaan, behalve is stukken geknipt van ong. 30 cm...
Door pallas
#810300
Minna schreef: Het is heeeel taai. Gaat hier tenminste veel meer tijd in zitten dan in een strot! Hee Pallas misschien is dat wat voor de oppas... ;D zeg je gewoon dat het rauwe worst is of zoiets!  ::)

;D ;D ;D barfworsten
Door amiwoods
#811243
verse zou ik in de vriezer bewaren als je ze nog niet meteen geeft. gaan anders enorm stinken.
om te drogen kan je ze in een machine doen maar je kan ze ook in z'n geheel onder een afdak hangen duurt een aantal weken voor ze volledig zijn ingedroogd en de beestjes eruit zijn, maar dan zijn ze net zo als in de winkel knalhard. ik zaag ze dan in stukken als snack.
zou ze niet te dicht bij je huis hangen want het gaat ruiken de eerste week ::)
Door Cindy de Wolf
#812976
amiwoods schreef: verse zou ik in de vriezer bewaren als je ze nog niet meteen geeft. gaan anders enorm stinken.
om te drogen kan je ze in een machine doen maar je kan ze ook in z'n geheel onder een afdak hangen duurt een aantal weken voor ze volledig zijn ingedroogd en de beestjes eruit zijn, maar dan zijn ze net zo als in de winkel knalhard. ik zaag ze dan in stukken als snack.
zou ze niet te dicht bij je huis hangen want het gaat ruiken de eerste week ::)
Thankx
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door