Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#407
Mijn Labby(mozes) is een verschrikkelijke schrokkerd! :P :P
Net geef ik hem 250 gram pens :P (in een stuk) ik denk(Ja!!ik denk voor mijn hond) kannie lekker op kauwen. :-/ :-/
Nou wat denk je, hap GROTE OGEN :o :o een paar keer slikken en WEG! ??? ??? ???
Ik schrik iedere keer weer van hem, wat heeft hij hier nou aan?? ??? :-[ :-[
Ik geef hem zijn hoeveelheid al in twee keer per dag (550 tot 600 gram) bibi, afgewisseld met een pens dag. :P
Maar het is iedere keer hetzelfde met meneer, HAP SLIK WEG!! ;)
Ook zijn kleine zachte lamsribbetjes :-* :-* hetzelfde drama.
Ja , hoor ik , moet je het botje even vasthouden, nou ik dacht het niet, meneer gaat dan dus echt naar mij grommen.
Kan dit nou echt geen kwaad?? Bedoel het schrokken hoor ,niet het grommen! :-/ :-/

Sena
Door SHIVA
#408
Mijn Labby(mozes) is een verschrikkelijke schrokkerd! :P :P
Net geef ik hem 250 gram pens :P (in een stuk) ik denk(Ja!!ik denk voor mijn hond) kannie lekker op kauwen. :-/ :-/
Nou wat denk je, hap GROTE OGEN :o :o een paar keer slikken en WEG! ??? ??? ???
Ik schrik iedere keer weer van hem, wat heeft hij hier nou aan?? ??? :-[ :-[
Ik geef hem zijn hoeveelheid al in twee keer per dag (550 tot 600 gram) bibi, afgewisseld met een pens dag. :P
Maar het is iedere keer hetzelfde met meneer, HAP SLIK WEG!! ;)
Ook zijn kleine zachte lamsribbetjes :-* :-* hetzelfde drama.
Ja , hoor ik , moet je het botje even vasthouden, nou ik dacht het niet, meneer gaat dan dus echt naar mij grommen.
Kan dit nou echt geen kwaad?? Bedoel het schrokken hoor ,niet het grommen! :-/ :-/

Sena
hoi sena volgens mij kan dat geen kwaad hoor
let wel even op zijn ontlasting of het goed verteerd is mijn honden doen het zelfde ook met de botten die ze krijgen maar het ga tot dusver nog steeds goed
haal jij de pens bij de zelfde slager gr shiva
Door senadance
#409
Oke Shiva,

ik haal de pens in Hoogvliet bij een dierenzaak(doet mijn man hoor)
Je kunt kiezen tussen allerlei soorten pens o.a. schapen-en runderpens.
ook heeft deze dierenzaak een ruiiiiime keuz aan diepvries vlees.
Zoals, Bibi, Bibi natuur, hart enz. enz.
Vraag mijn man wel even waar dit precies is.
Trouwens als jij het nodig heb, gewoon even zeggen neemt mijn man dan mee en je kunt het bij mij ophalen.

Lieve groetjes SENA
Door SHIVA
#410
hoi sena ik haal de bibi voer op de zalmplaat bij de bibi dz daar koop ik ook de pens maar dan in pond zakjes
nooit geen plakken zoals jij en dat lijkt me voor de honden ook wel eens lekker maar ik kan het daar wel eens vragen hoor of ze het ook in lappen verkopen in ieder geval bedankt voor je aanbod knuffel aan mozes gr shiva
Door margreet
#411
Ik wil niet vervelend zijn maar is de zalmplaat niet het zelfde als hoogvliet?????????
Door Helen
#412
Het hap slik weg verhaal is niet erg. Het grommen vind ik wel erg daarintegen. Maar ik dwaal af, daar hebben we al een thread aan besteed. ;D

groetjes Helen
Door crutz
#413
hoi sena ik haal de bibi voer op de zalmplaat bij de bibi dz daar koop ik ook de pens maar dan in  pond zakjes
nooit geen plakken zoals jij  en dat lijkt me voor de honden ook wel eens lekker maar ik kan het daar wel eens vragen hoor of ze het ook in lappen verkopen in ieder geval bedankt voor je aanbod  knuffel aan mozes gr shiva

lappen pens verkopen ze daar ook gewoon hoor (tenminste de laatste keer dat ik het daar haalde, 3 mnd geleden, nog wel)
Door SHIVA
#414
Het hap slik weg verhaal is niet erg. Het grommen vind ik wel erg  daarintegen. Maar ik dwaal af, daar hebben we al een thread aan besteed. ;D

groetjes Helen
nee Helen je bent niet vevelend maar voor ons is hoogvliet het cenrum en de zalmplaat is een aparte wijk in hoogvliet zodoende gr shiva
Door SHIVA
#415


lappen pens verkopen ze daar ook gewoon hoor (tenminste de laatste keer dat ik het daar haalde, 3 mnd geleden, nog wel)
als ik mijn vlees daar besteld vraag ik gelijk om 10 kilo pens erbij en dan krijg ik als antwoord dat ze dat alleen maar in ponds verpakking hebben dus vandaar dat ik er vanuit ging dat ze geen lappen pens verkopen vandaar dat ik de volgende keer ga vragen of ze dat ook in lappen te koop hebben gr shiva
Door margreet
#416
nee Helen je bent niet vevelend maar voor ons is hoogvliet het cenrum en de zalmplaat is een aparte wijk in hoogvliet  zodoende gr shiva
Ik heet Margreet hoor ;D ;D ;D
Door senadance
#418
;D

Ja Helen,

je hebt gelijk, grommen is niet goed :o :o :o
Ik ben niet bang voor hem hoor ;D ;D , maar ik vindt als je een hond zijn eten geef laat hem dan gewoon met rust. :D
En hij is harstikke lief, alleen eten he,  :P :Pdat is van mijjjjjjjj, dus ik laat hem maar op dit gebied, zal wel bere verkeerd zijn, maar ik ga geen gevecht met mijn hond aan om zijn voer. ::) ::) ::)

sena

verder luisterd hij prima en is een schat ;D
Het hap slik weg verhaal is niet erg. Het grommen vind ik wel erg  daarintegen. Maar ik dwaal af, daar hebben we al een thread aan besteed. ;D

groetjes Helen
Laatst gewijzigd door senadance op do 02 okt 2003, 08:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door SHIVA
#419

Ik heet Margreet hoor ;D ;D ;D
neem ne niet kwalijk hoor maar zo boven de 40 begin je wel eens iets te vergeten ;D ;)gr shiva
Door margreet
#420
neem ne niet kwalijk hoor maar zo boven de 40 begin je wel eens iets te vergeten  ;D ;)gr shiva

EEEEEHHHHH waar ging het ook weer over ;D ;D ;) ik ben ook 48 hoor dus bij mij net zo :D
Door Helen
#421
nee Helen je bent niet vevelend maar voor ons is hoogvliet het cenrum en de zalmplaat is een aparte wijk in hoogvliet zodoende gr shiva

Haha, Margreet is niet vervelend bedoel je ;D Maar altijd fijn om te horen dat ik niet vervelend ben, dank je ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door