Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#799876
tja als je kijkt naar de structuur van beide foto's zie ik het zelfde enkelt lijkt die andere een karkas wat al langer ligt :-[ maar kan ook de belichting zijn
Door Sylvi@
#800017
Dat van mij is dus geen konijn, want dat had ik niet besteld, op mijn foto lijkt het misschien of er een kop naast ligt, maar dat is niet zo, is ook gewoon een stuk karkas, ik had er een stuk afgeknipt. En konijn wat ik hier heb liggen is bijna roze zo licht van kleur, dit is echt heel anders.

Ook is mijn vlees veel donkerder dan het konijn op de foto, het vlees is in het echt nog iets donkerder dan op de foto.

Ik hou het op haas ;D
Door pallas
#800051
sylvi@ schreef: Dat van mij is dus geen konijn, want dat had ik niet besteld, op mijn foto lijkt het misschien of er een kop naast ligt, maar dat is niet zo, is ook gewoon een stuk karkas, ik had er een stuk afgeknipt. En konijn wat ik hier heb liggen is bijna roze zo licht van kleur, dit is echt heel anders.

Ook is mijn vlees veel donkerder dan het konijn op de foto, het vlees is in het echt nog iets donkerder dan op de foto.

Ik hou het op haas ;D
Bij haas is het vet ook geel, bij (tam) konijn is dat wit.
Ik hou het ook op haas.
Door pallas
#800144
Kruimel schreef: Wild konijn is ook veel donkerder dan tam konijn. Dus kaas of wild konijn zou ik denken.
Dat kan natuurlijk ook ;) :D
Door tt-tjes
#800333
Ziet er uit als haas, de haaskarkassen die ik heb van Herby zien er ook zo uit.
Door Ellen Els en Nina
#800871
Zoals iedereen al zegt is haas veel donkerder van kleur. Het zou ook....schrik niet... een kat kunnen zijn. Een kat lijkt (gevild althans) erg veel op een konijn. Dat is ook de reden waarom je bij een konijn de kop erbij krijgt, zodat je het verschil kunt zien.
Waar heb je het vandaan?
Door Sylvi@
#800880
Ellen Els en Nina schreef: Zoals iedereen al zegt is haas veel donkerder van kleur.
Iedereen?

2 Mensen in dit topic denken dat haas donkerder is dan dit op de foto, de 'rest' denkt dat het haas is.

Ellen Els en Nina schreef: Het zou ook....schrik niet... een kat kunnen zijn. Een kat lijkt (gevild althans) erg veel op een konijn. Dat is ook de reden waarom je bij een konijn de kop erbij krijgt, zodat je het verschil kunt zien.
Waar heb je het vandaan?
Ooit zelf een kat 'open' of gevild gezien? Die kleur is niet te vergelijken met het geen hier op de foto te zien is ::)
Door Ellen Els en Nina
#800885
Hazen en konijnen heb ik behoorlijk wat gezien en als je mij het verschil vraagt denk ik ook meteen aan de kleur en aan de geur (maar ja, dat lukt niet op de foto, hè?).
Een gevilde kat heb ik inderdaad nog nooit gezien, maar mijn schoonmoeder des te meer (tijdens de oorlog werden die, bij gebrek aan andere dingen, zelfs gegeten door de mensen).
Door pallas
#801003
Volgens mij is dat hazen/konijnen/poezenkarkas allang heen gegaan waar het hoort: in de maag van een barfende hond ;)

.....iedereen mag er van maken wat ie wil..misschien is het wel aap??
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door