Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Boefke
#774878
Malamoods schreef: Geef je daarnaast ook verse vis Esther? Of gebruik je het blikje vis als vervanger voor vers?

Rachel.
Ik geef inmiddels ook weer verse vis ja. Boef vond dit heel lang niet lekker, maar hij eet beter de laatste tijd. Helemaal sinds Radja's aanwezigheid, die is echt een vreetschuur. Die duikt erop en 'verscheurt' alles in een nanoseconde ;D DAt heeft Boef wat aangespoord en hij is nu iets makkelijker. De blikjes vinden ze heerlijk, maar ik gebruik het niet als vervanger van verse vis. Eerder gewoon iets lekkers tussendoor.
Door Malamoods
#775915
Hi hi, die Boef toch.... :D Hij ondergaat een complete persoonsverandering met Radja erbij... ;D

Rachel.
Door Happy Tail
#776300
hier gaat altijd wat vis door de groetenmix die ik iedere dag vers maak. doe ongeveer 3 dagen met die kleine blikjes vis. En dan neem ik alle soorten. maakt Baya niet uit, als er maar vis door de groenten zit....
soms gooi ik de olie er ook bij. maar let wel op de rest van de maaltijd. veel botten, dan ds weer wat meer vis en olie.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door