Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ~anna~
#764205
@evds mooi verhaal

ik heb vroeger zo vaak voer(kvv)schijfjes gegeven in de trein
tja mensen kijken dan vaak even mee ::)
we zijn nu niet meer zolang onderweg maar ik zou het anders gewoon doen
Gebruikersavatar
Door *Monique
#764381
Ik zou het ook doen, hoor. Ik zou me niets aantrekken van eventuele voorbijgangers. Maar ik vraag me af WAAROM je het zou doen. Ben je 's avonds niet gewoon naar huis gegaan?
Wij zijn ook wel eens een hele dag (en avond) weg. Maar ik geef ze niet eerder eten als we thuis zijn. Net zo handig :)
Door Malamoods
#764448
trimsalon schreef: Ik zou het ook doen, hoor. Ik zou me niets aantrekken van eventuele voorbijgangers. Maar ik vraag me af WAAROM je het zou doen. Ben je 's avonds niet gewoon naar huis gegaan?
Wij zijn ook wel eens een hele dag (en avond) weg. Maar ik geef ze niet eerder eten als we thuis zijn. Net zo handig :)
We hadden een hele lange en vermoeiende dag achter de rug. We zijn om 5.00u opgestaan en zaten om half 7 's ochtends al in de trein naar Maasstricht (3 uur heen en weer 3 uur terug). In Maasstricht hebben we een flinke wandeling gemaakt en tussendoor een terrasje gepakt... Alle indrukken en inspanningen (mentaal en fysiek) waren heel inspannend voor Ikijok. We waren pas heel erg laat thuis en eenmaal thuis waren we beiden bekaf, dus besloot ik onderweg (op een rustige plek) zijn eten al te geven...

Ik vind het inderdaad ook wel belangrijk dat het plekje waar hij zijn eten krijgt, rustig is.

Rachel.
Door cylke
#764500
ik zou chelsey ook eten geven op straat, ergens rustig hé. maar meestal wacht ik gewoon totdat we thuis zijn.
op wedstrijd is het ook altijd iets eenvoudig "hap,slik,weg" maar da's even goed hé ;)
Door desert_queen
#779489
Reageer wel heel laat maar voor iedereen die ooit naar Maastricht gaat......
Ga naar de Markt....richting "de Bosstraat.....daar ligt een cafeetje ...."DE KOUTS" waar je een lekker pilsje kunt krijgen, een bak water voor je hond enals je dan ff doorloopt....daar ligt een Islamitische slager waar je ff wat lekkers kunt kopen voor je hond .....
Dit kun je dan op je gemak bij " DE KOUTS" aan je hond voeren.......
Niemand die daar wat van zegt......want de eigenaar is DOL op honden.....
Moet ook wel....want het is mijn broer ;)
Door *Natasja*
#779492
desert_queen schreef: Reageer wel heel laat maar voor iedereen die ooit naar Maastricht gaat......
Ga naar de Markt....richting "de Bosstraat.....daar ligt een cafeetje ...."DE KOUTS" waar je een lekker pilsje kunt krijgen, een bak water voor je hond enals je dan ff doorloopt....daar ligt een Islamitische slager waar je ff wat lekkers kunt kopen voor je hond .....
Dit kun je dan op je gemak bij " DE KOUTS" aan je hond voeren.......
Niemand die daar wat van zegt......want de eigenaar is DOL op honden.....
Moet ook wel....want het is mijn broer ;)
Oh, dat is toevallig, wij gaan volgend weekend naar Maastricht. Weliswaar zonder honden, dus de Islamitische slager kunnen we overslaan, maar ik ga wel kijken of we "De Kouts" kunnen vinden!
Door peerle
#779701
desert_queen schreef: Reageer wel heel laat maar voor iedereen die ooit naar Maastricht gaat......
Ga naar de Markt....richting "de Bosstraat.....daar ligt een cafeetje ...."DE KOUTS" waar je een lekker pilsje kunt krijgen, een bak water voor je hond enals je dan ff doorloopt....daar ligt een Islamitische slager waar je ff wat lekkers kunt kopen voor je hond .....
Dit kun je dan op je gemak bij " DE KOUTS" aan je hond voeren.......
Niemand die daar wat van zegt......want de eigenaar is DOL op honden.....
Moet ook wel....want het is mijn broer ;)
hee die ga ik onthouden  :) vorige keren nam ik de hond niet mee naar maastricht maar het is me al wel opgevallen dat nederlanders een stuk verdraagzamer zijn wat honden in winkels en cafés betreft.
Door Malamoods
#779879
desert_queen schreef: Reageer wel heel laat maar voor iedereen die ooit naar Maastricht gaat......
Ga naar de Markt....richting "de Bosstraat.....daar ligt een cafeetje ...."DE KOUTS" waar je een lekker pilsje kunt krijgen, een bak water voor je hond enals je dan ff doorloopt....daar ligt een Islamitische slager waar je ff wat lekkers kunt kopen voor je hond .....
Dit kun je dan op je gemak bij " DE KOUTS" aan je hond voeren.......
Niemand die daar wat van zegt......want de eigenaar is DOL op honden.....
Moet ook wel....want het is mijn broer ;)
Die ga ik onthouden! Goeie tip! :D

Rachel.
Door Lil
#780163
peerle schreef: hee die ga ik onthouden  :) vorige keren nam ik de hond niet mee naar maastricht maar het is me al wel opgevallen dat nederlanders een stuk verdraagzamer zijn wat honden in winkels en cafés betreft.
Sommig cafés wel, maar waar mag je dan in Nederland een winkel binnen met een hond (behalve de dierenwinkel dan he)????
Ik vind als Nederlander de Duitsers juist verdraagzaam daar mogen ze wel winkels en restaurants binnen. In Nederland zoek ik daarom vaker een hotel met restaurant gedeelte op, daar mogen idd wel vaker honden mee.
Door Yvonne K
#790639
Ik heb mijn honden nog nooit op straat eten gegeven. Eigenlijk nooit aangedacht.
Maar ik zou het er niet om laten als het zo uitkomt. Wel uitkijken voor andere honden, lijkt me!!!
Lijkt me in de zomer wat lastig om dan een hele dag met vers vlees te moeten zitten.
Door Chi-Girl
#790678
Mijn honden eten altijd thuis, op hun gemakkie. Ze kunnen makkelijk een dagje zonder en als ik weet dat we een hele actieve dag hebben dan krijgen ze de dag ervoor gewoon een stevigere hap. Op shows eten ze ook nooit de hele dag, en vaak zijn we dan ook vroeg op en laat thuis. Ze drinken dan niet eens , en met wandelingen overal in het land ook niet echt. Als ze wel zouden eten zou ik een makkelijke snack voor ze meenemen, maar ja die vier kleintjes van mij zijn snel tevreden natuurlijk.
Ik woon al 7 jaar in Maastricht maar ik ken de Kouts niet hahahaha, zal zeker eens gaan kijken daar!
Door Boefke
#790711
Lil schreef: Sommig cafés wel, maar waar mag je dan in Nederland een winkel binnen met een hond (behalve de dierenwinkel dan he)????
Ik weet niet waar jij winkelt, maar Boef gaat overal mee naar binnen, van meubelboulevards tot aan de drogisterij. Ik vraag het altijd eerst netjes en hij is in 3 jaar tijd welgeteld maar 1 keer geweigerd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door