Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#772077
Ach gossie, zo'n klein puppetje en al zo'n problemen, ik heb geen oplossing voor je maar hoop dat je snel wat vindt dat Catootje goed verdraagt. Hoe gaat het nu??
Door K&D
#772104
Wellicht is de CB natuur nog te vet voor 't ukje. Rodi is minder vet, en misschien gaat dat wat beter. Beterschap ermee!
Door Noes
#772463
Het gaat nu goed en we hebben besloten volgende week toch weer te proberen ... het is gewoon goed voer en het kan dus toeval zijn geweest. Na wat zoekwerk zijn we tot de conclusie gekomen dat die kans best groot is.
Door Henk en Donja
#772697
Noes schreef:
Overigens heb ik Perrito nooit kunnen laten barfen (op wat snackjes tussendoor dan) omdat hij dat niet wil, maar ook is het best een klus voor zo'n doerakje om het goed voor elkaar te krijgen. Is hier iemand die wel barft met zijn Chihuahua? Ik ben ERG benieuwd hoe dat gaat en wat ze zoal wegkrijgen.


Nou, ik heb ook niet zon grote hond en ondanks dat ze nog voornamelijk kvv krijgt gaat het best redelijk, ik denk echter dat ik niet zover zal komen als de grote honden zegmaar. Is ook wel logisch dat een kleinere hond ook niet die grote botten aan zal kunnen dus...

Ik zou gewoon beginnen bij platgeslagen kippenekken als ze eenmaal stabiel aan de kvv zitten, maar wel alles veel rustiger en later doen dan hier 'gebruikelijk' is. Een chi aan de kippenekken zetten met 8 weken lijkt me onmogelijk.

Ik zou om te beginnen rodi kvv nemen, die is ook heel fijn gemalen en niet zo vet. Als de compleet niet lukt zou ik in het begin compleet en pens mengen.
Door Noes
#772883
Nee, mijn andere chi (weegt 3.1. en is dus best een grote zeker gezien het feit dat hij erg slank is) kan ook geen kippennek eten hoor. Het is erg afhankelijk van karakter ook denk ik.
Deze is kleiner en blijft dat ook maar veel fanatieker dus wie weet (ze weegt nu nog steeds ruim 700 gram).
De rodi gaat trouwens goed!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door