Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Juud
#761460
eens een keertje groeipijn kan ik nog inkomen...maar sam kon gewoon niet meer normaal lopen. Tja, en die arts vond het idd heel gewoon... En zoals angelique al zei is dat toch wel erg dat een arts dat gewoon vindt...
Maar wat ik ook erg vind is dat mensen het ook 'normaal' vinden om brok te voeren. Ook ik vond dat logisch om te gaan doen. terwijl vv veel natuurlijker is voor een hond... En dan ook zeggen: in brok zit alles wat een hond nodig heeft... in versvoer toch ook??? En als het er niet in zit dan voer je groente en zuivel en de dingen die een hond nodig heeft toch bij??? Maaaaar ik schrok toch wel even...
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#761463
Angelique schreef: Ik doelde eigenlijk nog meer op die dierenarts :-\
Ach zo lang er nog steeds onderwezen wordt dat er maar 3 goede brokken zijn om groeipijnen te voorkomen (RC, jeuk en Hills) zal er weinig veranderen  :-X .
Door Kynida
#761598
Onze hond bleek op de puppyochtend de kleinste van het stel te zijn, kleiner zelfs dat de ukkepuk van het nest en de enige die op vers is opgegroeid. Tja ik kan niet ontkennen dat ik daar van op keek en ook van mijn kinderen kreeg ik opmerkingen daar over. Maar bedacht ik mij toen is dat zo erg... misschien juist niet, langer en groter is lang niet altijd beter en gezonder  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door