Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door judith1967
#760025
:D :D :D
Steeds minder tonijn er bij doen,mss werkt dat wel,en eet ie groentes zonder tonijn erdoor.Of mengen met een eitje,of wat yoghurt/biogarde.
Gebruikersavatar
Door Dian
#760054
judith1967 schreef: :D :D :D
Steeds minder tonijn er bij doen,mss werkt dat wel,en eet ie groentes zonder tonijn erdoor.Of mengen met een eitje,of wat yoghurt/biogarde.
Daar zat nu al niet veel tonijn in, maar genoeg blijkbaar om het toch weg te krijgen ;D ;D En ik ga dat ook wel afbouwen of inderdaad mengen met biogarde ofzo ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#760105
Hier werd in het begin ook stevig gemutst met de groentemix. Er MOEST wat doorheen en ook elke keer iets anders anders bleef het de tweede keer weer staan. Dus: eitje, sardien uit blik, zalm uit blik, rundergehakt, lamsgehakt en alles wat je maar kon bedenken. En dan werd nog geprobeerd er om heen te eten. (wat je met je snijtandjes al niet kunt bereiken  ;D) Nu gaat er niets meer door. Bij Pike gaat het met de eerste happen al naar binnen (want waar je niet op hoeft te kauwen gaat eerst), Armagnac bewaart het tot het laatst maar eet het dan zonder gemuts op. Dus op de duur went het wel!
Tafelrestjes geef ik niet: omdat de honden niet groot zijn is een eetlepel dan gelijk al een hele boel (percentueel bekeken). En graanprodukten als rijst of pasta krijgen ze zowiezo niet omdat Pike daar niet tegen kan. Blijft dus groente over en die krijgen ze rauw toch al voldoende.
Gebruikersavatar
Door Dian
#760117
Ik heb de slechte start van vanmorgen weer goed gemaakt bij Rakker. Hij heeft net een halve panharing achter de kiezen en daar trekt hij echt z'n neus niet voor op ;D ;D Wel is het springen geblazen als die vis er vandoor probeert te gaan en je niet wilt dat je met je poten die vis aanraakt :D Ik vind het prachtig om te zien hoe Rakker dan achteruit springt,hij raakt hem niet aan hoor ;D Stel je voor....
Door 202Spots
#760124
Er zijn heel weinig honden die alleen maar de groentemix willen eten, de meeste honden eten het wel wanneer er iets anders doorheen zit. ;)
Gebruikersavatar
Door Dian
#760128
202spots schreef: Er zijn heel weinig honden die alleen maar de groentemix willen eten, de meeste honden eten het wel wanneer er iets anders doorheen zit. ;)
Jawel, maar die muts van mij vreet het dus wel zonder iets erdoor op het moment dat ik het klaar maak en hem iets laat proeven. De druif >:(
Gebruikersavatar
Door pike
#760281
Dian schreef: Jawel, maar die muts van mij vreet het dus wel zonder iets erdoor op het moment dat ik het klaar maak en hem iets laat proeven. De druif >:(
misschien houdt hij niet van diepvriesgroenten  ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door