Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#72531
Lizzy schreef:

Jawel, maar ik kan zelf niet tegen dingen voor boven de 16.... Eigenlijk niet tegen dingen voor boven de 12 ;D
Jeetje Liz, als je er eens over wilt praten.......

;D
Door crutz
#72532
typ ik net een heel verhaal, loopt ie vast, nou dan nog maar een keer ;D
Door crutz
#72533
buren moeten echt denken dat ikke gek ben geworden ;D

ben hier toch al de gekke buuf, want ik

1. richt politie honden af en daar houden ze hier eigenlijk niet zo van, ze zijn er zeg maar een beetje bunzig van ;)

2. ik houdt de honden hier in kennels, ipv dat ik ze zoals de buren sochtends op straat schop en savonds weer binnen haal :-\

3. ik heb van de winter in mn tuin vuile pens staan versnijden

maar geloof dat ik het nu echt gedaan heb, toen ik begin van de avond nijn er bij gooide zagen ze dat niet, want die ging uit de zak in de kennels en door het dak zagen de achter boven buren dat niet,
maar nu,
heb net (onder een 500 W bouw lamp ;D) 2 van die lieve witte pluize bollen provosories staan villen, want met pluisvacht moesten ze het niet :-\

nu hebben ze overigens wel ontdekt dat het EETBAAR is, gaat dus de goede kant op, ze zijn nog wel zoekende naar een beginnetje ;D

maar ben nu dus echt de buurtgek ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#72536
crutz schreef: buren moeten echt denken dat ikke gek ben geworden ;D

ben hier toch al de gekke buuf, want ik

1. richt politie honden af en daar houden ze hier eigenlijk niet zo van, ze zijn er zeg maar een beetje bunzig van ;)

2. ik houdt de honden hier in kennels, ipv dat ik ze zoals de buren sochtends op straat schop en savonds weer binnen haal :-\

3. ik heb van de winter in mn tuin vuile pens staan versnijden

maar geloof dat ik het nu echt gedaan heb, toen ik begin van de avond nijn er bij gooide zagen ze dat niet, want die ging uit de zak in de kennels en door het dak zagen de achter boven buren dat niet,
maar nu,
heb net (onder een 500 W bouw lamp ;D) 2 van die lieve witte pluize bollen provosories staan villen, want met pluisvacht moesten ze het niet :-\

nu hebben ze overigens wel ontdekt dat het EETBAAR is, gaat dus de goede kant op, ze zijn nog wel zoekende naar een beginnetje ;D

maar ben nu dus echt de buurtgek ;D ;D ;D
Die buren moeten niet zo gluren, hoeven ze ook niet zo geschokt te zijn.

Tis te hopen dat niemand in jouw buurtje zijn of haar witte kat kwijt is want dan heb je het vandaag of morgen lekker voor elkaar LOL
(die heeft zijdaar aan der hunden te vreten gegeven :-X ;D
Door Mayka
#72537
Die buren moeten niet zo gluren, hoeven ze ook niet zo geschokt te zijn.

Tis te hopen dat niemand in jouw buurtje zijn of haar witte kat kwijt is want dan heb je het vandaag of morgen lekker voor elkaar LOL
(die heeft zijdaar aan der hunden te vreten gegeven :-X ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door Lizzy
#72541
Angelique schreef:

Jeetje Liz, als je er eens over wilt praten.......

;D
Ja graag
Door Janet
#72558
crutz schreef: buren moeten echt denken dat ikke gek ben geworden ;D

ben hier toch al de gekke buuf, want ik

1. richt politie honden af en daar houden ze hier eigenlijk niet zo van, ze zijn er zeg maar een beetje bunzig van ;)

2. ik houdt de honden hier in kennels, ipv dat ik ze zoals de buren sochtends op straat schop en savonds weer binnen haal :-\

3. ik heb van de winter in mn tuin vuile pens staan versnijden

maar geloof dat ik het nu echt gedaan heb, toen ik begin van de avond nijn er bij gooide zagen ze dat niet, want die ging uit de zak in de kennels en door het dak zagen de achter boven buren dat niet,
maar nu,
heb net (onder een 500 W bouw lamp ;D) 2 van die lieve witte pluize bollen provosories staan villen, want met pluisvacht moesten ze het niet :-\

nu hebben ze overigens wel ontdekt dat het EETBAAR is, gaat dus de goede kant op, ze zijn nog wel zoekende naar een beginnetje ;D

maar ben nu dus echt de buurtgek ;D ;D ;D
Ach joh, dan weet je zeker dat ze hun eigen nijntjes niet buiten laten lopen als jullie met de honden aan komen wandelen ;D.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#72754
Lizzy schreef:

Jawel, maar ik kan zelf niet tegen dingen voor boven de 16.... Eigenlijk niet tegen dingen voor boven de 12 ;D
Maar bambi lukt nog net ;D ;D ;D ;D ;D
Door crutz
#72793
nou toen ik terug kwam uit mn werk was ongeveer de helft op,
t kan dus zijn dat ze nu vol zitten, t waren nl nogal grote konijnen (met vel 2,2 kilo per stuk, zonder kop)

kijk van de zomer nog wel of ze er een van mn clubmaatje lusten, maar was dus geen daverend succes,

dus Janet, Kali morgen niet voeren,
er is nog genoeg ;D
Door Lara
#72797
Hier komen ze iedere keer de konijn terugbrengen als je ze ergens neerlegt ??? ::) :P

Ach heerlijk zo'n buurtgekd, ben ik ook wel. Wie loopt er nou met eenden, duiven, vossen, fazanten enz. te sjouwen :P
Door Janet
#73407
Nou, Kali had er ook nogal moeite mee. Maar na een paar stukjes spiervlees (ik er af gesneden), ging het toch wel naar binnen :-\. Helaas was het kattenvoer lekkerder >:(.

Ik heb, toen ik thuiskwam, Kali mét konijnresten in de tuin gemikt. Kijken of ze het lust als het nog meer bestorven is :-X.
Door crutz
#73428
Janet schreef: Nou, Kali had er ook nogal moeite mee. Maar na een paar stukjes spiervlees (ik er af gesneden), ging het toch wel naar binnen :-\. Helaas was het kattenvoer lekkerder >:(.
ach, kattebrokjes.............................. ::)
maar zoals ik gisteren ook al zei, hier eten ze het maar gewoon zelf, of niet, ga hier niet 3 honden zitten voeren ;D
Ik heb, toen ik thuiskwam, Kali mét konijnresten in de tuin gemikt. Kijken of ze het lust als het nog meer bestorven is :-X.
misschien idd wel, succes ermee ;)
Door Janet
#73936
crutz schreef:
ach, kattebrokjes.............................. ::)
maar zoals ik gisteren ook al zei, hier eten ze het maar gewoon zelf, of niet, ga hier niet 3 honden zitten voeren ;D
Hm, misschien heb ik daarom maar 1 hond ;D.

Maar ze heeft het dus echt begraven. Vanmiddag ging ze even kijken of het er nog lag ???. (Nou zeg, stel je voor dat die ene poot er ineens vandoor is ::) ;D)
Laatst gewijzigd door Janet op vr 02 apr 2004, 02:01, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door