Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#737413
Beste allemaal, ik heb dit weekend groenten gepureerd, te weten de groenten die ik in huis had, dat waren wortels, andijvie en broccoli. Daar heb ik een eitje doorheen geklutst, met schil. Ik heb het ingevroren om het op Barfdagen in kleine beetjes bij het vlees te geven. Moet ik nu per se een bepaald aantal groenten toevoegen? Groetjes, Nynke
Door Lizzy
#737716
Nynke F schreef: Beste allemaal, ik heb dit weekend groenten gepureerd, te weten de groenten die ik in huis had, dat waren wortels, andijvie en broccoli. Daar heb ik een eitje doorheen geklutst, met schil. Ik heb het ingevroren om het op Barfdagen in kleine beetjes bij het vlees te geven. Moet ik nu per se een bepaald aantal groenten toevoegen? Groetjes, Nynke
Wortel, andijvie, broccoli is prima. En als je de volgende keer dan totaal iets anders maakt, des te beter!
Door Nynke
#737928
Hoi Lizzy, dank je wel ! Ik had dus vrij veel gemaakt en ingevroren, dus ze kunnen er wel een maandje mee vooruit. De volgende keer hou ik de lijdt aan die ik uitgeprint heb !! Groetjes, NYnke
Door Lizzy
#737929
Prima! En je mag gerust meerdere groentesoorten gebruiken hoor. Ik gebruik wel 10 tot 15 verschillende soorten. En ik zorg altijd dat er niet 1 overheerst. Dan gaat het prima.
Door Nynke
#737972
Hoi Lizzy, ik had puree gemaakt van de groenten die ik op dat moment in huis had, vandaar die 3 soorten. De volgende keer dat ik puree ga maken. neem ik het lijstje mee en ga dan gericht inkopen. Alfafa laat ik zelf ontspruiten, met dicverse andere spruitgroenten.  Groetjes, Nynke
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door