Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#734062
ik weet niet of er al een topic over is, maar waarmee kun je het beste botten malen?
en vlees en eierschillen enz enz

ivm barf voor mn pups wil ik botten gaan malen en vlees, heb alleen geen machine, want tja dats voor mn andere honden gewoon niet nodig.

en wat zijn de prijzen en wats beste merk en hoe groot moet de machine zijn of de bladen van malen weet ik t hoe je dat noemt.
en waar ken je die dingen krijgen.   :-[ :-[ :-[

ben lekker op tijd he, hihi 1 week heb ik nog LOL
#734068
danielle1980 schreef: ik weet niet of er al een topic over is, maar waarmee kun je het beste botten malen? en vlees
Voor botten kan je 'n handmolen of electr.molen gebruiken'

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Je kan er geen harde botten of ribben mee malen, alleen maar kip/kalkoen/eend of ander gevogelte of natuurlijk vlees zonder bot.
en eierschillen enz enz
Voor eierenschillen en nootjes/zaadjes werkt 'n elect.koffie molen 't beste
Afbeelding
en waar ken je die dingen krijgen.   :-[ :-[ :-[
Marktplaats?
Of huishoudelijk spullen winkel. blokker of zo?
#734236
202spots schreef: Voor botten kan je 'n handmolen of electr.molen gebruiken'

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Je kan er geen harde botten of ribben mee malen, alleen maar kip/kalkoen/eend of ander gevogelte of natuurlijk vlees zonder bot.

Voor eierenschillen en nootjes/zaadjes werkt 'n elect.koffie molen 't beste
Afbeelding

Marktplaats?
Of huishoudelijk spullen winkel. blokker of zo?
ok een koffiemolen hebben we gewoon  :o 8)

de molen ga ik gelijk even achteraan  :D

is er ook een apparaat die wel ribben of zo kan malen?
of vraag ik nu te veel ?  :-[
#734353
202spots schreef: NEE.. de modellen die in andere bericht staan ,malen GEEEN harde botten en ribben...

Maar wanneer je de ruimte hebt,dan kan zoiets de hardere botten misschien wel fijn krijgen.
Afbeelding
hmm eens kijken of ik zoiets kan vinden ergens, voor mijn ik haat kauwen hondje zou het ideaal zijn als ik ook ribben enz kan malen. ;)
die andere is inmiddels besteld. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door