Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Wat vind jouw hond nou ultiem smikkelen?

Vleesbotten/heel prooidier
49
34%
Spiervlees
23
16%
Pens
29
20%
Ander orgaanvlees zoals lever, nier, hart, etc
5
3%
Vis
15
10%
Zuivel
5
3%
Rauw ei
11
8%
Anders, namelijk
8
6%
Door Lizzy
#706385
De poll spreekt voor zich!

En je mag 4 keer stemmen. Omdat je waarschijnlijk meer dan 1 hond hebt. Maar, wel graag 1 voorkeur per hond (en als je 12 honden hebt, mag je er maar voor 4 een voorkeur op geven dus ;D).
Gebruikersavatar
Door Hitam
#706393
Eeuuhh, de herders eten echt alles. Geen idee of het ene lekkerder smaakt als het andere. Wat je ze ook geeft het is hap slik weg.
Op botten, grote stukken vlees en hele pensen wordt wel even gekauwd, maar alles verdwijnt als sneeuw voor de zon.

En Bob eet alles behalve kip en groente.

Na overleg met Huub: als ze kunnen kiezen eten ze pens en spiervlees het eerste op.
Laatst gewijzigd door Hitam op do 08 feb 2007, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door kdecoene
#706398
Gestemd op vleesbot,omdat ze daar het langst van genieten.
Maar of ze het daardoor ook het lekkerst vinden ???
Geen gemakkelijke vraag trouwens ;)
Door Nathalie.
#706420
Ik denk vleesbot. Als ik haar een bot geef (wat niet te vaak voorkomt ivm haar kaak) zet ze altijd hele grote ogen op en is ze heel erg enthausiast. Maar er staan wel meer lekkere dingen voor haar op het lijstje  :)
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#706422
tja ik weet het nog niet zo.
Op pens en hart en dat soort dingen valt ze direct aan. Vleesbot is vaak even verkennen wat het is voordat ze eraan begint. Maar goed we zijn ook nog niet zo lang bezig he
Door Erna
#706423
Lizzy schreef: De poll spreekt voor zich!

En je mag 4 keer stemmen. Omdat je waarschijnlijk meer dan 1 hond hebt. Maar, wel graag 1 voorkeur per hond (en als je 12 honden hebt, mag je er maar voor 4 een voorkeur op geven dus ;D).
Tss lullig hoor

Ik stem trouwens maar 1 keer ....Alle 12 gaan blind voor vleesbotten....
Door EstherVanPuck
#706425
Ik kan eerlijk gezegd niet reageren op deze topic, want ze eten alles met evenveel liefde op. Ik kan me echt niet bedenken wat het allerlekkerst vinden...

Wel wat ze het allerminst lekker vinden, met name Storm..... groentemix!!!
Door Lizzy
#706427
EstherVanPuck schreef: Ik kan eerlijk gezegd niet reageren op deze topic, want ze eten alles met evenveel liefde op. Ik kan me echt niet bedenken wat het allerlekkerst vinden...

Wel wat ze het allerminst lekker vinden, met name Storm..... groentemix!!!
Dan mag jij niet mee doen :-*. En Storm is gewoon een (heel lief en mooi) zeikerdje, maar de vraag gaat dus niet over wat ze het goorst vinden ;D. Daar open ik ook nog wel een polletje voor ;D
Door *Natasja*
#706431
Ik kan niet kiezen... :-\ Beau vindt eigenlijk alles helemaal geweldig, behalve vis dan. En Benthe. die haalt op het moment overal haar neus voor op, behalve vleesbotten. De rest eet ze wel met de nodige trucs, maar vindt ze dus niet om te smikkelen.
Door Happy Tail
#706449
en hier gaat kip er altijd als eerste in.
ik maak meestal een mix van allerlei soorten, vandaag bijv: 3 kipvleugels, wat geitenrib en een stuk kalfshart
in volgorde gaat dan eerst de kip, dan hart en dan geit.
lam is ronduit favoriet en daarna meestal de kipdelen.
Door Cathelijn
#706458
allebei de vleesbotten, gevolgd door spiervlees. Floor zou nog wel een kanttekening maken over welke vleesbotten we het hier hebben, maar ja  ::)
Door wonkybonk
#706464
Ik heb gestemd anders... Wonka vind eigenlijk ALLES lekker. Staat altijd in de starthouding als er vers vlees voor hem ligt te wachten :D.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door