Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Wat vind jouw hond nou ultiem smikkelen?

Vleesbotten/heel prooidier
49
34%
Spiervlees
23
16%
Pens
29
20%
Ander orgaanvlees zoals lever, nier, hart, etc
5
3%
Vis
15
10%
Zuivel
5
3%
Rauw ei
11
8%
Anders, namelijk
8
6%
Door hellenbanjerbo
#706602
het meeste is hap-slik-weg. ik zal een keuzemenu samenstellen.. zie het al voor me; een groot bord met: kippennek, kippenvleugel, stukje eend, konijn, fazant, haaskarkas,  lamsribje, geitenribje, een eitje, sardientje, stukje panharing, makreel, zalmkop, stukjes pens, lever, nier, kopvlees. wordt meer een lopend buffet. en dan goed opletten wat ze als eerste opeten..........
Door Elf
#706610
roefus schreef: :D Die bewaart dus 'het lekkerst' voor het laatst?
ik kan me niet voorstellen dat honden zo denken, maar het lijkt er wel op! :D
Door Remke
#706614
Kip's favoriet is een eendagskuiken. De andere 2 lusten het niet. Maar verder eten ze heeel erg graag riblappen, vuile pens, geiten- en lamsribben, in die volgorde. En Jan zit te roepen dat CB op een gedeelde eerste plaats staat met riblappen. Verder komen dan de andere singen. Maar ze hebben niet altijd zin in alles, bovenstaande lusten ze altijd wel, maar kwartel en hert (ribben liever dan snippers) en haas is soms wel, soms niet. Paard vinden ook wel lekker en gaat er altijd wel in. Kippennekjes vinden ze ook zeer goed te doen, vleugels vergt soms wat inspanning en poten zijn niet leuk meer ivm grootte van de honden in kwestie.
Yoghurt en huttekase lusten ze altijd wel. Maar gaat net als de groentenprakje en ei gaat door de cb want dat deze laatste 2 vinden ze maar gek.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#706630
ik heb voor alledrie op vleesbotten, pens, en orgaan gestemd. Tenminste als ik zie hoe ze er op aanvallen, lijkt me dat ze dat lekker (het lekkerst??) vinden ;)
Door Jojo
#706742
Met stip op 1: Kippie-kippie!! :D :groupwave2:
En verder gewoon alle dingen waar lekker op geknaagd kan worden :)
Door bloemetje
#706743
Hier een rauw ei  ;D
Noah mist een hoop tanden  :(. Dit is lekker om naar binnen te slobberen.

Die andere doos eet alles en dan ook alles met evenveel smaak.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#706778
:-[ Ik heb verkeerd gestemd; dacht dat 't in 2 etappes moest voor 2 honden :-[

Maar ik heb dus voor vleesbot gestemd (Bono) en Sem gaat helemaal voor pens. Ze vinden allebei alles lekker, maar dit steekt er bovenuit
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#706976
Ik heb anders gestemd omdat ze hier geen voorkeur hebben volgens mij.Ze lusten alles heel graag.Dus ik kan niet zeggen dat ze het 1 lekkerder vinden dan het ander.
Door nelb
#706988
Ik heb er 4, en alle 4 "gaan" ze volgens mij voor hetzelfde: Lamshart en pens allebei op 1 en daarna vlees.
Ze lusten alles, laten niks liggen, maar een rauw ei vinden ze niet zo heel erg lekker. Gekookt vinden ze ei zeker net zo lekker als lamshart.
Door Saskia C.
#706997
Bowie doet een moord voor een lekker visje en dan het liefste sardien.
Belle doet een moord voor lekker spiervlees zodat de luie kaken van madam niet hard hoeven te werken.
Door Malamoods
#707020
Ik heb helemaal geen stem uitgebracht, omdat ik het vrij moeilijk te bepalen vind wat Ikijok echt het lekkerste vindt.... Waar zie je dat aan? Aan wat hij het snelste naar binnen werkt? Snelheid heeft volgens mij meer te maken met de makkelijkheid waarmee iets naar binnen gewerkt kan worden en niet met smaak. Zou het niet zo zijn dat honden gewoon sneller reageren op geur en niet op smaak?
Kijk, ik ben geneigd te zeggen dat Ikijok voor de vleesbotten gaat.... Maar is dat zijn smaak, dat hij dat het lekkerste vindt? Of vindt hij de kauwactiviteit en alles wat erbij komt (eerst doodschudden, sleuren, trekken, etc.) gewoon zo ontzettend leuk? Tja..... Moeilijke vraag....

Rachel.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door