Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#697580
[quote="Copin"]
dan es proberen met haas?
Wel duur, hoor, om een testje te doen  :-[
maar ik heb ondertussen lekker konijnstoofpotje voor mezelf  ;D
[/quote]

Haas duur? Ik betaal bij Branko 1 euro de kilo en hier in Den Haag 1,50, kan je toch niet duur noemen ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#697730
Cindy de Wolf schreef: Haas duur? Ik betaal bij Branko 1 euro de kilo en hier in Den Haag 1,50, kan je toch niet duur noemen ;)
Daar val ik zowat met stoel en al van achterover! Voor dat geld krijg ik hier alleen maar kippenekken >:(
geloof dat ik toch moet verhuizen
Door Cindy de Wolf
#697800
pike schreef: Daar val ik zowat met stoel en al van achterover! Voor dat geld krijg ik hier alleen maar kippenekken >:(
geloof dat ik toch moet verhuizen
Vergeet niet dat het van Den Haag naar Branko een kleine 150km is ;) Als ik naar Branko ga heb ik meestal een bestelling staan van zo'n 100 a 120 kg en daar kan ik dan weer een maand of 4 a 5 mee uit de voeten ;D Als ik ga rekenen kom ik gemiddeld op zo'n 1,50pkg uit voor de barf. Behalve voor Jesse want dat is geen barfer dus die krijgt CB en Bibi voor de grootverbruiksprijs.
Door Cindy de Wolf
#697801
pike schreef: Daar val ik zowat met stoel en al van achterover! Voor dat geld krijg ik hier alleen maar kippenekken >:(
geloof dat ik toch moet verhuizen
Voor de kippennekken betaal ik hier rond de 0.70 pkg en karkas zo rond de 0.50. Misschien loont het om eens deze kant op te komen en dan flink in te slaan.
Door Copin
#698188
pike schreef: Daar val ik zowat met stoel en al van achterover! Voor dat geld krijg ik hier alleen maar kippenekken >:(
geloof dat ik toch moet verhuizen
nou ja, dat is idd niet duur, maar om ervoor van Gent naar Den Haag te rijden ???

maar we zijn op speurtocht...
Door kdecoene
#698377
Copin kan je niet naar de DDD in Belgie komen ???
Die gaat door op zaterdag voormiddag 17febr in Beveren zie topic DDD in Belgie.

Kan je al een hele voorraad opslaan aan hele mooie prijzen ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door