Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
#4286
Nog even om alle gemoederen te bedaren die nu helemaal overstuur gaan van Ordell die levende flappies koopt voor zijn barfende hond,als de hond het goed doet is het konijn op slag dood en ervaart minder stress dan een slacht konijn bij de slachter waar hij de dood al ruim van te voren ruikt en waar hij er ook al een stressvol bestaan en nog gestrestere reis vantevoren cadeau bij heeft gekregen.Hoe ik dit weet......ehhh uit ervaring.Wij hadden voor kleintje een konijntje gekocht bij de buren van opa en oma (boerderij) gaaf beestje,luisterde diret naar zijn naam en kwam met 6 weken al aan huppelen als je haar riep.Onze Bunny (das trouwens mijn zwart witte amerikaanse cocker) zat dan altijd opgesloten in de kamer (deur dicht hek er voor keuken deur dicht die zou de muren beklimmen om dat konijntje te grijpen)Dat jaar gingen wij voor het eerst in 10 jaar twee weken op vakantie naar luxemburg en zou mijn vriendin in bezit van twee amerikaan reutjes bij ons op het spul komen passen.Ik haar een hele waslijst instructies gegeven en erbij op het hart gedrukt dat voor je al in de buurt komt van het konijn bunny binnen gordijnen dicht (anders komt ze door de ramen) en alle deuren dicht,nu heeft zij zelf ook konijnen en cafies en die druiloren van reuen van haar vinden die beestjes harstikke lief dus je snapt het al.....konijn in mandje op de bank bunny gewoon los....dag konijn,volgens verbijsterde vriendin was het in een halve seconde gebeurd nekje gebroken,ze heeft hier ook al een keer in een split second een cafie genekt
bij haar is de huid van de prooi gewoon onbeschadigd maar het nekje ligt in tweeen.Ik weet wel dat bij die van mij de dood voor een knaagdier kompleet onverwacht komt
Door Nelly
#4287
Kan zijn dat ik me vergis mensen, maar ik heb het donkerbruine vermoeden dat Ordell iedereen aan het opnaaien is. Volgens mij eet Max bibi.... ;D
Door Angelique
#4289
??? ??? Paul de Leeuw toch??

Ja ja van Youp van het Hek  ;D

Maar degene die ik koop krijgen geen tijd om lief gevonden te worden. Tevens heb ik geen kleuters rondlopen  ;D ;D

gr.Ordell
Door sylvia
#4290
nee aangelique das echt youp die over flappie zingt wacht maar tot de kerst dan hoor je het vanzelf,heerlijk hoor wakker worden met flappie,sta je al met de tranen in je ogen op,eerst van het zielige en daarna van de lach ;D
??? ??? Paul de Leeuw toch??
Door Angelique
#4291
Ja ik ken het liedje, lach me dood ieder jaar weer, als je Flappie hoort, weet je dat het kerstmis wordt.

Maar toch altijd gedacht dat het Paul de Leeuw was ???
Waar zo'n Barfplaats al niet goed voor is :-X
nee aangelique das echt youp die over flappie zingt wacht maar tot de kerst dan hoor je het vanzelf,heerlijk hoor wakker worden met flappie,sta je al met de tranen in je ogen op,eerst van het zielige en daarna van de lach ;D
Door sylvia
#4292
maakt niet uit he vlees ,bot kip,vis,konijn,en muziek je leest het allemaal hier op de barfplaats alles kan als het maar niet over van die kleine krokante harde knabbeltjes uit zo'n zak voor de honden gaat :o ;D ;D

by the way Yesterday is van de beatles ;D ;D ;D
en tommorow van annie ;)

Ja ik ken het liedje, lach me dood ieder jaar weer, als je Flappie hoort, weet je dat het kerstmis wordt.

Maar toch altijd gedacht dat het Paul de Leeuw was  ???
Waar zo'n Barfplaats al niet goed voor is :-X
Door Nelly
#4293
En ik heb ook altijd gedacht dat 't van Youp was :-/
Ja ik ken het liedje, lach me dood ieder jaar weer, als je Flappie hoort, weet je dat het kerstmis wordt.

Maar toch altijd gedacht dat het Paul de Leeuw was  ???
Waar zo'n Barfplaats al niet goed voor is :-X
Door sylvia
#4294
nou dat had je dan goed gedacht nelly het is ook van Youp ;D ;D ;D
En ik heb ook altijd gedacht dat 't van Youp was :-/
Door Nelly
#4295
Nou, als het kort en goed gebeurt, Ordell, geen moeite mee, want zo is tenslotte de natuur hè. Maar of ik het zelf zou kunnen ???

Meestal wel Nelly, maar het is toch echt waar  ;D

Afbeelding
Door sylvia
#4296
Ik ook niet hoor,ben nog heel lang boos geweest op die moordenaar hier >:(
Nou, als het kort en goed gebeurt, Ordell, geen moeite mee, want zo is tenslotte de natuur hè. Maar of ik het zelf zou kunnen ???
Door Angelique
#4297
Nou tis wel de week van de cultuurschokken ???

>>kleine krokante harde knabbeltjes uit zo'n zak<<

Maaar zachte gekookte flubbles uit een vacuumdoosje mag wel? Afbeelding

Beatles, annie, wie zijn dat nou weer ???
maakt niet uit he vlees ,bot kip,vis,konijn,en muziek je leest het allemaal hier op de barfplaats alles kan als het maar niet over van die kleine krokante harde knabbeltjes  uit zo'n zak voor de honden gaat :o ;D ;D

by the way Yesterday is van de beatles  ;D ;D ;D
en tommorow van annie ;)

Door sylvia
#4298
ik dacht al waar blijft ze ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nou tis wel de week van de cultuurschokken ???

>>kleine krokante harde knabbeltjes  uit zo'n zak<<

Maaar zachte gekookte flubbles uit een vacuumdoosje mag wel? Afbeelding

Beatles, annie, wie zijn dat nou weer ???
Door sylvia
#4299
**Beatles, annie, wie zijn dat nou weer **

Beatles zijn kleine schilddragende beestjes of een volkswagen type en annie is een meisje die een tasje vasthoud van iemand...... ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door