Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#671283
Audrina schreef: Geitenvlees kan af en toe best hard stinken hoor, vooral als het van een bok is.  ;)
Toch wel?! Hoe zou jij die geur omschrijven dan?! Maar ik neem aan dat het niet groenig hoort te zijn...? ???
Door Audrina
#671384
Jojo schreef: Toch wel?! Hoe zou jij die geur omschrijven dan?! Maar ik neem aan dat het niet groenig hoort te zijn...? ???
Kweenie, beetje of er overheen gepiest is door iets of iemand met sterk ruikende urine ofzo.  :o Maar nee, groen hoort het idd niet te zijn.
Door 202Spots
#671651
Tja...wanneer ze onverwacht 'n drol naar binnen slikken of zonder dat ik er erg in heb 'n ander stinkend verrot iets naar binnen werken, dan heb IK geen keus...
maar wanneer IK de keus heb om iets verrots te geven of weg te gooien, dan word het dus wel mooi weg gegooid!
Door Yves
#671660
Tja...wanneer ze onverwacht 'n drol naar binnen slikken of zonder dat ik er erg in heb 'n ander stinkend verrot iets naar binnen werken, dan heb IK geen keus...
maar wanneer IK de keus heb om iets verrots te geven of weg te gooien, dan word het dus wel mooi weg gegooid!
Om er nog ff op terug te komen. Het vlees dat ik heb gekregen is niet verrot hoor. Ten minste niet in de zin dat het compleet groen en zwart is uitgeslagen. Het loopt ook niet zelf weg ofzo.
Na het afspoelen van het groene vleesvocht, was het vlees nog heel mooi rood. De geur was ook een stuk minder. Maar eerlijk is eerlijk de geur was niet helmaal weg.
Wou dit toch ff kwijt. Wil nl. niet dat mensen denken dat ik overweeg om mijn hond vlees te voeren dat echt niet kan. Ik wou alleen weten tot hoever je kunt gaan met "rijp"vlees.
Door Jojo
#671808
Das denk ik voor iedereen verschillend. De een geeft het al niet meer als het over de officiele datum (als het uit de supermarkt komt ofzo) is en de ander geeft het nog als het bijna wegloopt. Is denk ik ook iets wat je moet ervaren hoe het gaat, hoe je hond er op reageert en misschien wordt je er naarmate je langer barft ook wel makkelijker in ;)
Door Jojo
#671809
Audrina schreef: Kweenie, beetje of er overheen gepiest is door iets of iemand met sterk ruikende urine ofzo.  :o Maar nee, groen hoort het idd niet te zijn.
Nou, dat van mij rook meer wat zoetig, weeïg. Zou dat nou rottingsproces zijn of die beruchte ´bokkenlucht´van geitenvlees?!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door