Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *Ilse
#664660
Vandaag heb ik een lekkerstuk ossenstaart gekocht voor Candy, maar ik weet eigenlijk niet of ze het bot ervan op mag eten. Wie kan mij daar antwoord opgeven, ben een beetje afwezig vandaag, dus heb het zomaar meegenomen in de supermarkt zonder erbij na te denken. Je hebt wel eensvan die dagen he, dat je met je hoofd bij andere dingen bent!
Nou k hoop wat van jullie te horen, kan ik weer verder als een kip zonder kop...... :D
Door Robian
#664663
Mijn shelties geef ik wel eens een kalfsstaart. Dat is volgens mij toch hetzelfde?
De heren heten het met smaak en zonder problemen op.

Gr. Sylvia
Door Lafje
#664665
Ja hoor, heb laatst 3 ossenstaarten gehaald bij de islamiet, elk 1 pond.
Vrijdag heeft Olaf 1 gehad en heeft werkelijk gesmuld!! Hij kon niet wachten tot het ontdooid was, hield constant de wacht! :)
En dan het commentaar van 3 brugklasmeiden: iewwww, wat is daaaaaaattt!!! :yucky:

Groetjuz!
Gebruikersavatar
Door *Monique
#664670
bakkertje 1 schreef: Vandaag heb ik een lekkerstuk ossenstaart gekocht voor Candy, maar ik weet eigenlijk niet of ze het bot ervan op mag eten. Wie kan mij daar antwoord opgeven, ben een beetje afwezig vandaag, dus heb het zomaar meegenomen in de supermarkt zonder erbij na te denken. Je hebt wel eensvan die dagen he, dat je met je hoofd bij andere dingen bent!
Nou k hoop wat van jullie te horen, kan ik weer verder als een kip zonder kop...... :D
Hier hebben ze vorige week ook voor de 1e keer een hele kalfsstaart gehad. Helemaal op! :)
Door conleeuw
#664680
kalfsstaart gaat hier prima, ossestaart heb ik nog niet gevoerd, ik zou het gewoon proberen en er wel bij blijven, als het lijkt alsof de botten te hard zijn, weer weg halen, mits het voor jou natuurijk mogelijk is de botten weer retour te krijgen ;D
Door *Ilse
#664831
conleeuw schreef: kalfsstaart gaat hier prima, ossestaart heb ik nog niet gevoerd, ik zou het gewoon proberen en er wel bij blijven, als het lijkt alsof de botten te hard zijn, weer weg halen, mits het voor jou natuurijk mogelijk is de botten weer retour te krijgen ;D
ze heeft erg van gesmuld, alleen de knook heb ik uiteindelijk weggegooid, duurde mij te lang en vond het vrij hard!

Bedankt voor jullie reactie' s :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door