Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#660992
Didge eet nog steeds poep van Kay. Ik had gehoopt dat dit na het overstappen op Barf (nu 2 1/2 maand)over zou gaan maar hij doet het nog. Van Vienna heel af en toe maar van Kay geregeld. Als je hem de kans geeft gaat hij er zo'n beetje onder hangen om het op te vangen. Maakt niet uit wat ze gegeten heeft. Van vreemde honden eet hij het ook niet.
Didge is een gezonde jonge reu, die er goed uit ziet, bruist van energie en volgens mij geen tekorten heeft.
Je moet hem zelfs in de gaten houden als ik bv 3 dagen niet op een zelfde plek ben geweest om te wandelen, haalt hij nog precies die drol van 3 dagen geleden van Kay eruit.
Kan het toch niet iets met rangorde binnen mijn roedeltje te maken hebben. Hij is (nog) ranglaagste.
Ben niet radeloos, hoor, maar vroeg me eigenlijk af of er mensen zijn die dit herkennen
Laatst gewijzigd door *Monique op di 14 nov 2006, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Barfplaats wordt gesponsord door