Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door amiwoods
#662238
hier krijgen ze altijd pas tussen 7 en 9 uur savonds eten. een enkele keer komt het wel eens voor dat ze pas na een training eten krijgen na 22 uur.
ze blijven dan vaak juist rustiger en hoeven er minder snel uit smorgens.
Door Twiz
#662464
sylvia schreef: Ik zie geen probleem voor honden om na het eten te gaan slapen.
Nee Syl, voor de honden geen probleem, maar voor (over) bezorgde baasjes wat betreft een maagkanteling is het wel eng om direkt zelf naar bed te gaan als de hond net gegeten heeft.
Die honden zelf vinden het denk ik geen enkel probleem.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#663814
Twiz schreef: Nee Syl, voor de honden geen probleem, maar voor (over) bezorgde baasjes wat betreft een maagkanteling is het wel eng om direkt zelf naar bed te gaan als de hond net gegeten heeft.
Die honden zelf vinden het denk ik geen enkel probleem.
Ja daar heb ik dus geen last van, er zijn buiten de nacht nog evenzoveel momenten op te noemen waar een maagkanteling kan plaatsvinden en er niemand bij is.

En mijn ervaring leert mij dat als er iets met één van mijn honden is, de anderen direct alarm slaan. Ook midden in de nacht.
Door Jean
#666047
Jean schreef: Ben (11.45 uur) een half uur thuis van de training met de honden en ze hebben net te eten gekregen.
Correctie: moet zijn 23.45 uur
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door