Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tibetaan
#660723
Vandaag tijdens de boswandeling weer wat bekende tegengekomen en we kwamen uit op het gesprek VOEDING.....gaan we weer dacht ik.....maar moet bekennen dat ik steeds vaker verneem dat mensen KVV verstrekken. Echter geeft 1 persoon zijn hond niets anders dan kippennekken en pens van smuldier en dat dag in en dag uit, nu is mijn vraag KAN DIT of moet ik hem toch wat meer op de hoogte stellen over BARFEN?? Of bestaat de mogelijkheid om deze malltijd aan te vullen met andere zaken. De eigenaar van de hond vertelde ons wel dat zijn hond dit het lekkerste vind om te eten en andere vleeswaren niet zo smakelijk word gegeten.
Jullie adviezen worden volgende week meegenomen naar het bos en aan hem uitgereikt.
:-\ :-\ :-\
Door Lizzy
#660725
Ik vind alleen kippennekken en pens niet genoeg. Het mooiste zou zijn als ze nog 1 ander vleesbot zouden kunnen voeren (eendennekken worden bijv. graag gegeten door veel honden). Verder moeten ze zeker spiervlees aan dit menu toevoegen. Ik denk dan aan runderkopvlees, geitenvlees, lamsvlees, etc. Dit aanvullen met dingen als groente, rauw eitje, blikje vette vis of rauwe/hele visjes zou al een leuk beginnetje zijn hoor, maar in mijn ogen niet voldoende.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door