Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#657928
Haha wat een lekker ding zeg  ;D ;D
Gelukkig eet ze weer ;)
Hier was het vanmorgen om voor achten ook weer feest....Tinus wilde dus geen grote dikke lap pens en aangezien Lullo toch moet eten stond ik het in alle vroegte klein te knippen  ::) ::)
En ja hoor.... dit was makkelijker voor meneer en zo heeft hij niet heel veel op maar toch iets....vanavond staat er strot op het menu,heel het barfmenu ligt op z'n kont omdat ik hem nu dingen geef die hij normaal gesproken echt vreselijk lekker vindt en waarvan ik hoop dat ie het eet...pfffff!!! :-X
#657931
tieneke schreef: Haha wat een lekker ding zeg  ;D ;D
Gelukkig eet ze weer ;)
Hier was het vanmorgen om voor achten ook weer feest....Tinus wilde dus geen grote dikke lap pens en aangezien Lullo toch moet eten stond ik het in alle vroegte klein te knippen  ::) ::)
En ja hoor.... dit was makkelijker voor meneer en zo heeft hij niet heel veel op maar toch iets....vanavond staat er strot op het menu,heel het barfmenu ligt op z'n kont omdat ik hem nu dingen geef die hij normaal gesproken echt vreselijk lekker vindt en waarvan ik hoop dat ie het eet...pfffff!!! :-X
;D ;D oh ik ken dat, pens in hapklare stukjes knippen, enigiets als ze maar weer vreten, en ook ik ben geneigd om dingen te zoeken die zij normaal lekker vindt ;D rot honden ook :-* :-* :-* ;D nu hopen dat vanavond net zo sucessvol is als gisteren, dan ben ik helemaal gelukkig
#657935
tieneke schreef: Hier is er ook eentje in totale hongerstaking....Tinus is flieft op zus :P
Mijn Balou is op alles en iedereen flieft, al maanden. Dat was volgens mij bij hem ook de reden dat hij niet at. Heb hem zelfs 4 weken gedwongen om te eten. Toen benik  begonnen met prodier geslachtsdrift, na een paar dagen at hij weer.
#657939
tt-tjes schreef: Mijn Balou is op alles en iedereen flieft, al maanden. Dat was volgens mij bij hem ook de reden dat hij niet at. Heb hem zelfs 4 weken gedwongen om te eten. Toen benik  begonnen met prodier geslachtsdrift, na een paar dagen at hij weer.
ik denk dat ook Jazz haar slecht eet fase is begonnen bij een schijnzwangerschap, hoewel ze er niet zoveel last van had, dus niet lusteloos op haar bed en niet willen lopen, was het wel duidelijk dat zij uit haar doen was en minder at.......... volgende loopsheid gaat er ook iets om dit tegen te gaan naar binnen, wie weet, gaat het dan een stuk beter. Ik wil absoluut haar niet laten steriliseren voor deze probleem :-\
#657948
tt-tjes schreef: Mijn Balou is op alles en iedereen flieft, al maanden. Dat was volgens mij bij hem ook de reden dat hij niet at. Heb hem zelfs 4 weken gedwongen om te eten. Toen benik  begonnen met prodier geslachtsdrift, na een paar dagen at hij weer.
Vandaag is de 15e dag en hopelijk keert morgen de rust weer terug in huis...pffff...
Het kleine blonde drel trekt zich niets aan van haar hitsige broer en vreet gewoon door als een volwassen reiger  :P ;D ;D
#657949
kdecoene schreef: Blij te horen dat prodier geslachtsdrift werkt, hier ook eentje die zijn eten laat staan voor intersantere teefjes ;) ;)
Zal dat ook maar eens in huis halen dan.
Castratie is hier ook geen optie :(
Gr Katrien
Bij Balou werkt het in ieder geval wel. Hij krijgt het nu nog steeds, wel maar 1 x per dag maar ik hou het nog een paar weken aan. Dan stop ik en kijk wat hij dan doet.
Het rijden op mijn andere hond is ook helemaal voorbij, dus het is echt het proberen waard.
#657950
kdecoene schreef: Blij te horen dat prodier geslachtsdrift werkt, hier ook eentje die zijn eten laat staan voor intersantere teefjes ;) ;)
Zal dat ook maar eens in huis halen dan.
Castratie is hier ook geen optie :(
Gr Katrien
Ik ga er de volgende feestpartij ook maar eens mee beginnen denk ik ;)
Is ook wel zielig zo'n grote beer die niet eens effe lekker mag terwijl ie o zooooo graag van bil wilt  :-X
#657954
tieneke schreef: Ik ga er de volgende feestpartij ook maar eens mee beginnen denk ik ;)
Is ook wel zielig zo'n grote beer die niet eens effe lekker mag terwijl ie o zooooo graag van bil wilt  :-X
.
tieneke schreef: Het kleine blonde drel trekt zich niets aan van haar hitsige broerP ;D ;D
Erg is dat hé, die dames weten helemaal niet wat ze veroorzaken bij die mannen ;D ;D.
Balou is zo erg, toen hij die druppels nog niet kreeg ging hij 's avonds als wij naar bed gingen bij de tussendeur zitten en oefende voor wolf >:( vreselijk
#658411
Feedback:
Gister avond heb mevrouw wat gehakballetjes gehad, ging lekker, toen toch pens in blokjes gesneden voorgeschoteld en weer kippenhartjes, want dat lusten ze kennelijk wel, ging goed, toen heb ik lever gebakken, oh yummy, dat lusten ze zeker. Lijkt alsof ze nu iets beter gaat eten, ze heb ongeveer 400 gram !!!!!!!!! gegeten gister avond  ;D op naar de 500 gram uiteindelijk hoort ze zo'n 750 - 800 gram per dag te eten, maar 400 is al veeeeel beter dan 100 gram ;)
Thanks voor alle tips en verhalen van slechte eters, dat heeft mij weer nieuwe moed gegeven :D
#658717
conleeuw schreef: Feedback:
Gister avond heb mevrouw wat gehakballetjes gehad, ging lekker, toen toch pens in blokjes gesneden voorgeschoteld en weer kippenhartjes, want dat lusten ze kennelijk wel, ging goed, toen heb ik lever gebakken, oh yummy, dat lusten ze zeker. Lijkt alsof ze nu iets beter gaat eten, ze heb ongeveer 400 gram !!!!!!!!! gegeten gister avond  ;D op naar de 500 gram uiteindelijk hoort ze zo'n 750 - 800 gram per dag te eten, maar 400 is al veeeeel beter dan 100 gram ;)
Thanks voor alle tips en verhalen van slechte eters, dat heeft mij weer nieuwe moed gegeven :D
Phew, da's iig al een paar stappen in de goede richting!
Ze weet je wel lekker bezig te houden die tante Pollewop  ;D ;D ;D
Weet je zeker dat het geen kat is?
#658729
Kruimel schreef: Phew, da's iig al een paar stappen in de goede richting!
Ze weet je wel lekker bezig te houden die tante Pollewop  ;D ;D ;D
Weet je zeker dat het geen kat is?
;D ;D in een van de ras beschrijvingen stond dat ze katachtige gedrag vertonen, maar volgens mij ging het om de feit dat ze wel eens kopjes geven, en dat doet ze ook ;) wie weet......... vanavond heb ik van alles en nog wat in haar bak gemikt. Stukjes pens, omdat pens toch vaker gegeten werd de afgelopen tijd, een beetje van de gemalen vlees van de slager in haaksbergen, 2 halve kipkarkassen (was ook altijd een favoriet), weer die gebakken lever,  en ook nog een stuk kalfsstaart, vondt ze ook in het verleden heerlijk.
Ze heb gegeten : pens, een halve kip karkas, bijna alle gemalen vlees, gebakken lever.... helaas is de kalfsstaart nog niet naar binnen gewerkt, de preciese gewicht weet ik niet, maar ze vreet in iedere geval weer ;D Rot kat ;D ;D ;D
#658739
tt-tjes schreef: Gelukkig maar dat ze weer begint te eten, beter een "rot kat" ;D die 750 gr eet dan een hond die het niet doet ;D ;D
;D ;D ;D dat is zeker een waarheid :D en terwijl ik me als maar druk maak over haar eet gewoonte, ligt zij als de koningin op haar bank te pitten ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door