Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Moos
#656622
Moos en Saar hebben vanmorgen voor het eerst iets anders dan KVV gehad; namelijk een eendennek.

Tot mijn grote verbazing (en verassing, Moos en Saar zijn van het enorme vreetwerk namelijk)) kraakten ze keurig en aten ze de nek heel zorgvuldig op. Ik heb hem eerst voor ze vastgehouden, maar na een tijdje het ze helemaal zelf laten doen, en ze doen het prima!

Ze vonden het ook overheerlijk, en hebben de tuin nog na lopen likken in de hoop nog een fliedertje te vinden ;D

Nu heb ik kippenvleugels in de vriezer liggen. Zou ik die vanavond aan ze kunnen geven? Of is dat wel erg gortig meteen? Erg veel bot ofzo, weet ik veel, haha.
Laatst gewijzigd door Moos op za 04 nov 2006, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#656643
Eendennek is best bottig. Het bevat niet teveel bot ofzo, maar tis best bottig. Als je er vanavond kippenvleugels achteraan geeft (ook best bottig), zou je morgen wel eens harde ontlasting kunnen hebben. Wat je kunt doen, als je toevallig ook iets van vlees/pens hebt liggen: beetje vlees/pens en daarna een kippenvleugel. Of morgen weer, als je je kunt beheersen ;D (leuk he!!).
Door Moos
#656647
Lizzy schreef: Eendennek is best bottig. Het bevat niet teveel bot ofzo, maar tis best bottig. Als je er vanavond kippenvleugels achteraan geeft (ook best bottig), zou je morgen wel eens harde ontlasting kunnen hebben. Wat je kunt doen, als je toevallig ook iets van vlees/pens hebt liggen: beetje vlees/pens en daarna een kippenvleugel. Of morgen weer, als je je kunt beheersen ;D (leuk he!!).
Ja, haha, ik vind het erg leuk ;D

Ik denk dat ik me dan nog maar even inhou, hihi. Maandag-middag krijgen ze dan een kippenvleugeltje denk ik. Voor nu wil ik alles wat nieuw is alleen geven als ik de volgende dag niet moet werken voor het geval dat er eentje aan de diarree gaat of weet ik veel wat. Dinsdag ben ik vrij, dus dan hou ik me maar in tot maandag ;)
Door 202Spots
#657070
Moos schreef: Nu heb ik kippenvleugels in de vriezer liggen. Zou ik die vanavond aan ze kunnen geven? Of is dat wel erg gortig meteen? Erg veel bot ofzo, weet ik veel, haha.
Kippenvleugel heeft meer vlees dan bot hoor, is wel goed. ;)
Afbeelding
Door Truus
#657075
Je zou het kippenvleugeltje even in het bochtje in kunnen knippen.Ze zullen er heerlijk van smullen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door