Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#658990
Ik heb geprobeerd om de zalmkop in stukken te snijden, maar na een paar minuten stond ik al te kokhalzen  :-\. Ik geef vanmiddag de kop in zijn geheel aan Beau, hij zal hem zo moeten eten, en anders maar niet.  ;)
Door Anita*
#658996
[quote="*Natasja*"]
Ik heb geprobeerd om de zalmkop in stukken te snijden, maar na een paar minuten stond ik al te kokhalzen  :-\. Ik geef vanmiddag de kop in zijn geheel aan Beau, hij zal hem zo moeten eten, en anders maar niet.  ;)
[/quote]
Dat had ik gisteren met de pens, gatverdamme wat stinkt dat toch. Ik stond echt boven het aanrecht te kokhalsen :nerves: :puke: :puke:
#658998
[quote="Anita*"]
Dat had ik gisteren met de pens, gatverdamme wat stinkt dat toch. Ik stond echt boven het aanrecht te kokhalsen :nerves: :puke: :puke:
[/quote]

Wat hebben we toch een ellende over voor onze hondjes he?  ;)
Door Anita*
#659000
[quote="*Natasja*"]
Wat hebben we toch een ellende over voor onze hondjes he?  ;)
[/quote]
Ja zeg dat, maar ach we krijgen er weer alle liefde voor terug. Ik merk gewoon aan Tara dat als ze lekker gegeten heeft dat ze dolblij is dan komt ze echt heel vrolijk bij me om me zogezegt ff te bedanken voor het heerlijke 'stinkende' eten. ;D
#659001
[quote="Anita*"]
Ja zeg dat, maar ach we krijgen er weer alle liefde voor terug. Ik merk gewoon aan Tara dat als ze lekker gegeten heeft dat ze dolblij is dan komt ze echt heel vrolijk bij me om me zogezegt ff te bedanken voor het heerlijke 'stinkende' eten. ;D
[/quote]

Ja, hier ook: als Benthe zalmkop gegeten heeft, komt ze als dank haar stinkbekkie afvegen aan mijn broek...  :-\ ;D ;D ;D
Door Anita*
#659003
*Natasja* schreef: Ja, hier ook: als Benthe zalmkop gegeten heeft, komt ze als dank haar stinkbekkie afvegen aan mijn broek...  :-\ ;D ;D ;D
Heerlijke beesies zijn het toch he, maar waarom gaf je in de eerste instantie de zalmkop niet helemaal dan kunnen ze toch makkelijk, tenminste Tara heeft er geen moeite mee hoor.
#659004
Anita* schreef: Heerlijke beesies zijn het toch he, maar waarom gaf je in de eerste instantie de zalmkop niet helemaal dan kunnen ze toch makkelijk, tenminste Tara heeft er geen moeite mee hoor.
Benthe eet al bijna een jaar zalmkop, gewoon in zijn geheel. Beau daarentegen moest er niets van hebben, dus heb ik hem het niet meer aangeboden (na 2 keer weigeren). Sinds kort eet hij wel koolvisfilet, dus wil ik het weer eens proberen met een zalmkop. En ik dacht dat hij het misschien eerder zou eten als ik de kop in stukjes hak/snij/knip. Maar dat gaat niet lukken, dus moet hij het zo maar weer eens proberen.
#659009
Anita* schreef: Aha ik snap het, nou als het niet lukt vraag je toch even aan de visboer of die de lekkere dingen even in stukken hakt, zou kunnen toch, ik denk niet dat hij gaat kokhalsen ;D
Naah, de "visboer" waar ik de koppen vandaan heb doet dat echt niet, die gaat er zelf van kokhalzen  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door