Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anita*
#665535
[quote="Vivian"]
Maar dat zou betekenen dat Tara in 2 weken tijd 500 gram is gegroeid (vergeleken met je eerdere bericht). Ginger is in diezelfde tijd 2 kilo aangekomen terwijl ze minder eten krijgt; wat een verschil he?
Op het oog ziet ze er goed uit; dat is het belangrijkste.
[/quote]
Vivian ik zal je iets geruststellen, in mijn vorige bericht had ik het over ongeveer 13 kilo maar toen had ik Tara op dat moment niet gewogen, dat heb ik dus vanmorgen wel gedaan en ze weegt nu 14.7 kilo dus iets meer dan ik dacht, maar ik kijk ook gewoon naar de hond en ze is absoluut niet te dik, ze krijgt nog steeds 700 gram per dag en dat hou ik voorlopig zo want ik heb het idee dat ze dat echt nodig heeft want na haar maaltijd heeft ze nog altijd trek volgens mij maar ja ze is een drukke hond en beweegt veel dus ik maak mij verder niet druk ;)
Door tigger
#669930
Volgens mij heeft Ginger last van een vrouwenkwaal: ze komt alleen al aan van de geur van eten ;D. Mevrouw is afgelopen 2 weken 2,3 kg gegroeid en weegt nu 15,3 kg. Nog steeds krijgt ze maar 500 gr per dag, 3,3% van haar lichaamsgewicht.
Ze ziet er goed uit; zeker niet te dik en zeker niet te mager.
Door EstherVanPuck
#669934
Tjonge, lekker dat ze niet zo veel eet  ;) ;) Storm at al snel als klein hummeltje een kilo per dag weg en moest echt niet minder krijgen, anders viel hij af. Uiteindelijk zat hij op 1200 gram per dag, toen was hij nog geen half jaar oud. Nog steeds eet hij die hoeveelheid, al weegt hij nu zo'n 33 kg.
(Puck weegt 23/24 kg en krijgt 500 gr per dag)

Over dat groeien. Storm groeide weken lang een kilo per week en dat is in mijn ogen niet te veel. Heeft ook niks last gehad van groeipijnen ofzo. Wel groeide die bananen in zijn oren extra snel  :D

Ginger wordt gewoon snel een grote dame.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door