Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#4005
Mergpijpjes kunnen wel, maar ik geef ze niet te vaak. Ze zijn vaak erg hard en kunnen slijtage veroorzaken.

Goede recreatiebotten?

Lamsboegbouten, schouderbladen, kalfsnekken, wervels, ribben, schouderbladen, boegbouten en inderdaad koppen :-X.

Groetjes, Lizzy
Door lobbes
#4006
Mergpijpjes kunnen wel, maar ik geef ze niet te vaak. Ze zijn vaak erg hard en kunnen slijtage veroorzaken.

Goede recreatiebotten?

Lamsboegbouten, schouderbladen, kalfsnekken, wervels, ribben, schouderbladen, boegbouten en inderdaad koppen :-X.

Groetjes, Lizzy
dank jewel lizzy maar hele koppen vind ik toch wel een beetje een naar gezicht hoor :-/
de rest klinkt beter :P :P

groetjes Ellen
Door Angelique
#4011
ik vind het ook een beetje dier-onterend  :-/
Jij ziet liever en brokje zodat je niet meer ziet wat het geweest is ;)

Misschien helpt het als ik vertel dat dit een schaap is geweest welke lekker in weitjes heeft gelopen totdat de boer 'm gesclacht heeft. Een biologisch scharrelschaap of hoe je het noemen wilt :-/
Door Lizzy
#4012
Angelique! Vertel! Zijn dit jouw eigen pups die daar op een kop liggen te kluiven?

Groetjes, Liz
Door Angelique
#4013
Angelique! Vertel! Zijn dit jouw eigen pups die daar op een kop liggen te kluiven?

Groetjes, Liz

Haha neeeee, mjn pupjes zijn 17 dagen, kunnen alleen nog maar sabbelen.
Nee, deze foto is afkomstig van een Duitse OESsite.
Door Lizzy
#4014
Oh VERHIP! Heb jij puppies? Jeetje, dan heb ik iets gemist zeg!!! Mijn hemel! Sorry! Gefeliciteerd! Hoe is het met de kleintjes?

Even over de foto: tja, ik vind het ook wel een tikje onsmakelijk gezicht, maar ja, aan de andere kant: wat is het verschil tussen een poot en een kop (behalve dat een kop je nog aan kijkt ;D)?!

Groetjes, Lizzy
Door Angelique
#4015
De ogen zullen ze er wel uitgehaald hebben ;D

Verder eigenlijk geen verschil natuurlijk, wat je zegt, of je nu een poot of een kop geeft, het blijft een stukje beest.
Puppen die zojuist een bak pap of vlees ophebben zien er ook niet veel frisser uit, dat is standaard veel poetsplezier.
Wij hebben 4 pups, 4 dames die geweldige geboortegewichten hadden en die er uitzien alsof ze een week ouder zijn.  Puppy-foto's op http://www.oldenglishsheepdogs.nl

Oh VERHIP! Heb jij puppies? Jeetje, dan heb ik iets gemist zeg!!! Mijn hemel! Sorry! Gefeliciteerd! Hoe is het met de kleintjes?

Even over de foto: tja, ik vind het ook wel een tikje onsmakelijk gezicht, maar ja, aan de andere kant: wat is het verschil tussen een poot en een kop (behalve dat een kop je nog aan kijkt ;D)?!

Groetjes, Lizzy
Laatst gewijzigd door Angelique op ma 07 jul 2003, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roger
#4016
<<ik vind het ook een beetje dier-onterend  :-/[/quote]<<



Hoi Ester

Die schapen komen niet uit een "vleesfabriek" zoals Angelique al aangaf, komen uit een bio circuit zeg maar en dan heb ik persoonlijk liever dat ze in de pot van mijn honden belanden als "schapekop" dan dat ze met Rendac worden meegegeven, verwerkt worden tot vlees of beendermeel en zo toch noch in de pot van mijn hond belanden in de meest onnatuurlijke vorm of verwerkt worden in veevoeders die dan weer door andere herkauwers worden gegeten.

Wat recreatiebotten betreft, volgens mij komt elk bot in aanmerking waar een hond vlees, vet of pezen kan afscheuren en afsabbelen en dus zijn kaken, tanden en eigenlijk zijn hele fysiek van hond zijn op kan oefenen.

GR.

Roger.
Gebruikersavatar
Door chooky
#4017
Roger, wat heb je toch een mooie honden!!!!!!!
zucht......

(henny:"nee eva, het huis is nu al te klein!!")
Door roger
#4018
..

<<(henny:"nee eva, het huis is nu al te klein!!")
[/quote]<<



Merci.

Weet maar te zeggen wanneer je wat meer ruimte heb, 'k ken wel een paar goei fokkers in Duitsland waar je soms terecht kunt!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door