Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#648133
vanmorgen had Truus weer overgeven ??? Gisteren begon ik weer met het geven van barf: kippennekken, organen, pens, lamshart en een konijnenbraadstuk, niets aan de hand.

deze morgen, kippenvleugels met lever. Zie ik ineens dat ze had overgeven in de woonkamer, zonder dat ik iets had gehoord...

Er lag een botje in en de rest was groening van kleur...

Die kippennekken had ik haar heel gegeven, t waren er maar twee en dat konijnenbraadstuk heb ik in drie stukken geslagen.

De vleugels heb ik ook in stukken gehakt en nog wat plat geslagen...
Ontlasting was goed deze morgen...

kan het nou aan de kip liggen?

Deze avond wil ik haar nog kalkoenspiervlees geven, wat ik van het dijbeenbot heb afgehaald...
#648135
Waren het botjes van de vleugel of de nekken? Of het aan de kip ligt: ik weet het niet. Dat kan. Pinkel kotst hier ook wel eens een enkele keer een stukje kippenbot uit. Dat is een natuurlijke reactie voor wanneer iets niet verteert wordt.
#648174
Zo heel af en toe kotst Sanne haar eten 's nachts ook uit.
Het komt dan  zo omhoog, niet overgeven met veel moeite, zoals ze misselijk is.
Ze eet het dan ook onmiddelijk weer op.  :puke:
Ik denk dat het dan gewoon even niet goed is gevallen. Ik zie zelf geen verband met bepaalde voedingsmiddelen. Zo heel af en toe gebeurd het gewoon. 
#648285
tja, ik kon niet echt goed het verband leggen of t nu een vleugel of nek botje was (poot heb ik haar nog niet gegeven) Nu ik eraan terug denk, zag ik wel duidelijk een gewrichtskopje eraan zitten, dus t zal dan hoogst waarschijnlijk van de vleugel geweest zijn...

Ze heeft deze avond gewoon haar kalkoen gekregen en Patrick van mij was alweer aan het roepen om te stoppen ::) Ik heb hem toen nog maar even duidelijk gemaakt dat er tijd nodig is, wanneer Truus er helemaal aan gewend is... dit kon hij (gelukkig) wel begijpen. Op een dag ben ik toch van plan om echt compleet barf te geven!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door