Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#625693
Tja....gisteren was het pas zover, de eendagskuikens waren aan de beurt.
En ik ging bijna over mijn nek :o
Ik zag dat....kleine.....onschuldige....pluizige....schattige.....kippebabytje :o :
IN ELKAAR GEFRUNNIKT, DUBBELENDWARS GEVOUWEN en steenkoud mij aanklagend aankijken met zulke....slik....zielige....oogies.... :-\ :

Ik kreeg gewetenswroeging.
is natuurlijk onzin, ik zit hele prooien aan de honden te voeren, ook dooie zielige beesten....

maar babytjes?

IK kon niet langer nadenken want Mozes stormde op zijn bak af en   hap...slik.. eerste babytje weg :o :o
hap slik....tweede babytje weg :o :o

hap STIK!!!!   hij verslikte zich en wrugde het arme worm nog een keer naar boven zodat het schattige koppie mij nog een keer zo aanklagend kon aan kijken, ochot het koppie was al in elkaar gedrukt.
Oke...verdere details jullie besparend wil even mededelen dat Mozes ze geweldig vindt. maar Boy vindt het maar helemaal niets.  en trekt zijn lip ervoor op.
Geeft allemaal niets...Mozes  hap slik vierde babytje........enz.enz.enz. ;D ;D ;
Laatst gewijzigd door senadance op vr 01 sep 2006, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#625696
senadance schreef: Tja....gisteren was het pas zover, de eendagskuikens waren aan de beurt.
En ik ging bijna over mijn nek :o
Ik zag dat....kleine.....onschuldige....pluizige....schattige.....kippebabytje :o :
IN ELKAAR GEFRUNNIKT, DUBBELENDWARS GEVOUWEN en steenkoud mij aanklagend aankijken met zulke....slik....zielige....oogies.... :-\ :

Ik kreeg gewetenswroeging.
is natuurlijk onzin, ik zit hele prooien aan de honden te voeren, ook dooie zielige beesten....

maar babytjes?

IK kon niet langer nadenken want Mozes stormde op zijn bak af en   hap...slik.. eerste babytje weg :o :o
hap slik....tweede babytje weg :o :o

hap STIK!!!!   hij verslikte zich en wrugde het arme worm nog een keer naar boven zodat het schattige koppie mij nog een keer zo aanklagend kon aan kijken, ochot het koppie was al in elkaar gedrukt.
Oke...verdere details jullie besparend wil even mededelen dat Mozes ze geweldig vindt. maar Boy vindt het maar helemaal niets.  en trekt zijn lip ervoor op.
Geeft allemaal niets...Mozes  hap slik vierde babytje........enz.enz.enz. ;D ;D ;
Wat een bloeddorstig monsters die Mozes van jou. Beetje zielige dode babietjes opvreten ;D ;D ;D

En die Boy, das tenminste een echte vent....die trekt zijn lip op tegen babietjes ;D ;D
Door Xada
#625703
Kan me er alles bij voorstellen. Had vandaag ook een konijn klaar liggen toen een kennis kwam, konijn had alleen geen velletje meer.
Vraag ze me: Wat is dat voor dier?
Ik zei: Een lief klein konijntje met een vliegje op zijn neus.  ;D
Maar twee van de vier honden hebben genoten.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#625708
senadance schreef: Tja....gisteren was het pas zover, de eendagskuikens waren aan de beurt.
En ik ging bijna over mijn nek :o
Ik zag dat....kleine.....onschuldige....pluizige....schattige.....kippebabytje :o :
IN ELKAAR GEFRUNNIKT, DUBBELENDWARS GEVOUWEN en steenkoud mij aanklagend aankijken met zulke....slik....zielige....oogies.... :-\ :
Bij nader inzien.....die babies hebben toch volgens mij nog geen oogjes :-X
Door zoem zoem
#626033
Hoi , ;)
De eerste keer kuikens gevoerd met pasen ,  :'(was niet de bedoeling maar kwam zo uit.
wel opletten met eendags kuikens , soms kom er gele drap uit.
Ik gooi de kuikens altijd zodat de honden denken dat ze een prooi hebben , :D maar ilkka stond een keer heel dicht bij en ving het kuiken netjes op,beet hem bijna doormidden en onmiddelijk spoot er een vieze gele drap uit , heb met moeite de zooi uit mijn broek gekregen na 3x wassen. :-[
gr.
maja
Door Christin
#626061
Ik ben heel erg blij dat zowel onze kat als hond het ook erg zielig vinden. Of waarschijnlijk, geen idee hebben wat ze met die veren aan moeten.

En voor deze keer geef ik daar graag aan toe  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door