Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sofie
#625533
Hey,

Ik zou graag wat zeewier willen toevoegen aan Lady haar groentenmix...heb nl gehoord dat zeewier goed is ivm extra mineralen, vitaminen,...
Heb nu onlangs zo'n poederachtig iets gekocht in een dierenwinkel, nl zeewiergranulaat.

Kan ik dit geven? Heeft iemand hier ervaring mee?
Op de doos staat kleine honden 1/2 theelepel per dag....maar is dat niet teveel?
Door Lizzy
#625536
Ja, volgens mij kun je dit prima geven. En de dosering zal ook wel in orde zijn... Anders geef je toch een mespuntje? En zelf zou ik ook niet iedere dag, dag in dag uit zeewier geven. Geef ook een paar dagen per week geen zeewier. Of geef af en toe een paar weekjes zeewier en dan weer een paar weekjes niet. Op zo'n manier doseer je ook niet zo gauw over.
Door Sofie
#625537
Ok dan ben ik al gerust dat het goed is.
Ik geef 3 keer per week een groentenmix...is het goed als ik dan gewoon iedere keer een mespuntje geef en de andere dagen niets?
Door Lizzy
#625540
Sofie schreef: Ok dan ben ik al gerust dat het goed is.
Ik geef 3 keer per week een groentenmix...is het goed als ik dan gewoon iedere keer een mespuntje geef en de andere dagen niets?
Dat lijkt mij prima.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door