Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *Robin*
#616223
[quote="Dave94"]
ik haal het altijd met robin dat werkt goed  ;) ;D ;D ;D
[/quote]

Ja bij het islam center zijn ze gewend aan barfers ;D
Door Kynida
#617644
Gewoon vriendelijk lachen en zeggen dat het wel goed zit. In de winkel waar ik nog wel eens vlees haal verklaren ze mij volgens mij voor gek, maar dat kan me niet echt boeien ;) ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#617772
Ik bestel gewoon en zeg er niet bij dat het voor de hondjes is.
Dus ik krijg ook geen commentaar. Wel denk ik wel eens dat ze me een beetje raar vinden omdat ik bijv. 3 kilo kippennekken, een kilo hartjes, niertjes en levertjes en dan ook nog kippenvoeten bestel. Of zes zalmkoppen. Maar ik betaal ervoor dus dat boeit me dan ook niet echt. :D
Door *Robin*
#617995
[quote="tt-tjes"]
Ben natuurlijk nog maar een beginneling maar ik heb alleen nog maar positieve reakties gekregen. :D
[/quote]

ik ook!!!
meer geintresserd en dat ze nadenken van, ja het is wel logisch om een vleeseter vlees te voeren.... ;D
Door roefus
#618000
Ik ga helemaal geen discussie aan.
Doe gewoon mijn bestelling en vraag niet om advies.
Al zou ik vlees en/of botten voor mijn sansieveria's  8) gebruiken, opdat ze beter glanzen...pffff.........
Daar hoef ik het advies van de slager niet voor.
Door Xada
#618047
Ik vind het advies van mijn slager wel nuttig. Deze man denkt heel erg mee en houdt zelfs rekening met de grootte van mijn honden.  :-* Er komen meer mensen die barfen, dus wat ik niet weet, weet hij wel weer.
Door roefus
#618154
[quote="Xada"]
Ik vind het advies van mijn slager wel nuttig. Deze man denkt heel erg mee en houdt zelfs rekening met de grootte van mijn honden.  :-* Er komen meer mensen die barfen, dus wat ik niet weet, weet hij wel weer.
[/quote]

Nou, dan is dat in dit geval mooi meegenomen  :D
Die slager van jou weet dan waarschijnlijk wat je nodig hebt omdat hij meerdere barfers onder zijn klanten heeft.
Maar over het algemeen weten slagers net zo weinig van barf-voeding als de meeste andere mensen.
Zoals de groentenman vast niet weet hoe je 'groentenmixjes' voor honden moet maken, of dat prei bijvoorbeeld niet zo goed is voor hondjes.

Maar oké, als je een slager hebt die met je meedenkt, dan kan dat helpen.
Door Xada
#618199
Daar heb je gelijk aan. Mijn groenteboer snapte er niets van: groente voor honden. Het is nu voor mijn paarden. ;D
Door 202Spots
#618293
[quote="Xada"]
Daar heb je gelijk aan. Mijn groenteboer snapte er niets van: groente voor honden. Het is nu voor mijn paarden. ;D
[/quote]

Ik kan meestal de "afval" gratis met zakken vol mee nemen...
eerst was het voor de honden....en dan moet je uit gaan leggen ..ja mijn honden eten groenten verhaal..
Nu is het gewoon voor "me dieren".....
Maar dan word het.....oh...heb je knijntjes????
dus dan zeg ik maar uhhah ;)
Door Oso-Bayou
#618296
[quote="202spots"]
Ik kan meestal de "afval" gratis met zakken vol mee nemen...
eerst was het voor de honden....en dan moet je uit gaan leggen ..ja mijn honden eten groenten verhaal..
Nu is het gewoon voor "me dieren".....
Maar dan word het.....oh...heb je knijntjes????
dus dan zeg ik maar uhhah ;)
[/quote]
Dit is een goede tip :bulb:
Met de vraag voor mijn dieren, zonder uitleg, opnieuw naar de markt gaan.
Als zelf ingevuld wordt, mond houden. :angel:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door