Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door rovianne
#607436
Moet je trouwens de vleessoorten gescheiden houden? Dus kip, rund, lam enz. apart voeren?

En het groenteprutje moet je dat iedere dag er door heen mengen of alleen bij bepaalde vleesmaaltijden. Lijkt me namelijk met bot niet zo makkelijk  ;)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#607525
Je kunt de diverse soorten vlees heus wel mixen hoor, ik geef bij tamelijk kale lamsribben rundvlees erbij, geen probleem. Groenteprutje mengen met ribben gaat niet lukken nee ;D, je hoeft niet elke dag groentemmix te geven, ikzelf doe het wel, maar meng er dan of een eitje, kruidenmix of Hüttekäse doorheen.
Door Lizzy
#607527
Nee hoor, je kunt meerdere vleessoorten tegelijkertijd voeren. En je hoeft inderdaad ook niet iedere dag groente te voeren.
Gebruikersavatar
Door chery
#608587
Ik krijg gemengd van de slager, ideaal!!!! De laatste keer had ik rund, schaap/lam, geit en paard doorelkaar heen. hij had het in 1 blok ingevroren, voor mij in stukken van een kilo gezaagd en hupsakee, het kon thuis zo de vriezer weer in!!!
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#609372
Ik geef ongeveer eens per 10 dagen groente en geef wel iedere maaltijd maar 1 vleessoort. Dit is niet uit principe, maar uit gemak ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door