Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Helen
#763208
Cindy de Wolf schreef: Het stroomverbruik is wel aanzienlijk meer. Voordeel: veek minder herrie, slijtvast omdat er geen mechanische delen inzitten.
Stroomverbruik is minder bedoel je toch?

Maar bedankt voor de uitleg!
Door Cindy de Wolf
#763229
Helen schreef: Stroomverbruik is minder bedoel je toch?

Maar bedankt voor de uitleg!
Nee, het stroomverbruik van een peltier is aanzienlijk meer dan van een kompressor koelbox.
Gebruikersavatar
Door pike
#763291
Het feit alleen al dat ze geluid produceren is voor mij genoeg het niet aan te schaffen. Doe ik zelf geen oog dicht    :(  wordt van elk geluidje wakker
Door tieneke
#763296
pike schreef: Het feit alleen al dat ze geluid produceren is voor mij genoeg het niet aan te schaffen. Doe ik zelf geen oog dicht    :(  wordt van elk geluidje wakker
Ze produceren echt veel geluid  ;)
Ik persoonlijk zou het ding het raam uitknallen als ik hem 's nachts hoorde..
Door Henk en Donja
#763340
Je kunt ook een kleine vriezer op gas kopen, dan kun je overal terecht, het is wel slepen met zon ding en grote gasfles, maar dan ben je wel van het gerommel af. Kennisen van me hebben een systeem gemaakt op gas, koelbox(goeie koelboxen werken vaak ook op gas), gaspitjes en een heatertje, werkt prima allemaal.

Een compressor koelbox gaan laten vriezen lijkt me niet zon geweldig idee, het lijkt me stug dat die nog kunnen vriezen als het buiten 30 graden is hoor. Stel dat je de boel ontdooit dan baal je gigantisch. Als ik niet bij de beheerder kon invriezen zou ik gewoon gaan shoppen en een paar dagen in de koelbox bewaren, of desnoods een keer een goed blikje meenemen.
Door Cathy
#763398
Cindy de Wolf schreef: Marit geeft tegenwoordig ook CB, misschien valt er wat met Marit te regelen ;)
Thanks  :) , kan het altijd  vragen .

Gr Jet.
Door Lil
#763444
Vivian schreef: Wij zijn ook op zoek naar zoiets. Het stomme is vorig jaar zagen we bij de Albert heyn een koel/vriesbox die het zowel op netspanning deed als in de auto (12Volt), voor ca 50 euro. Dat hebben we niet gedaan en daar heb ik best spijt van, helemaal als ik deze prijzen zie...
Dat is een normale prijs, ze zijn nog altijd te verkrijgen bij Heuts of campingwinkels  ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#763862
Henk en Donja schreef: Je kunt ook een kleine vriezer op gas kopen, dan kun je overal terecht, het is wel slepen met zon ding en grote gasfles, maar dan ben je wel van het gerommel af. Kennisen van me hebben een systeem gemaakt op gas, koelbox(goeie koelboxen werken vaak ook op gas), gaspitjes en een heatertje, werkt prima allemaal.

Een compressor koelbox gaan laten vriezen lijkt me niet zon geweldig idee, het lijkt me stug dat die nog kunnen vriezen als het buiten 30 graden is hoor. Stel dat je de boel ontdooit dan baal je gigantisch. Als ik niet bij de beheerder kon invriezen zou ik gewoon gaan shoppen en een paar dagen in de koelbox bewaren, of desnoods een keer een goed blikje meenemen.
De vriezer kost geld, de gasflessen kosten continue geld. Dan kan je dus net zo goed de wat duurdere spullen in je vakantieland kopen lijkt mij, en inderdaad af en toe vis uit blik. Als kampeerder moet ik voor mezelf ook dagelijks of om de andere dag naar de winkel, dus kan ik voor de honden ook wat meenemen.
Door Henk en Donja
#763931
pike schreef: De vriezer kost geld, de gasflessen kosten continue geld. Dan kan je dus net zo goed de wat duurdere spullen in je vakantieland kopen lijkt mij, en inderdaad af en toe vis uit blik. Als kampeerder moet ik voor mezelf ook dagelijks of om de andere dag naar de winkel, dus kan ik voor de honden ook wat meenemen.
Tja het mooiste is als je op je vakantiebestemming gewoon voldoende in kunt laten vriezen, dat kost meestal niets extra. Wij kamperen zoveel dat het wellicht een overweging zou zijn om zelf een vriezertje aan te schaffen maarja je hebt gelijk, het zal wel een prijzig geintje worden ja.
Door tt-tjes
#764073
Ik heb een klein vriezertje met 2 lades gekocht. Dat stop ik vol en neem ik mee. Op de camping gaat ie op stroom en klaar.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door