Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door roel
#588682
Mijn honden eten geen gras van onze gazon, maar zoeken tijdens de dagelijkse wandeling naar de brede en harderen grassoorten.

Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd aan welk gras jullie hond(en) de voorkeur geeft.
Door Gimley
#588683
Ook mijn hond gaat voor de bredere en sterkere grassoorten toe.

Waarom? geen idee zal wel door de sappen zijn die er in zitten.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#588715
roel schreef: Mijn honden eten geen gras van onze gazon, maar zoeken tijdens de dagelijkse wandeling naar de brede en harderen grassoorten.

Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd aan welk gras jullie hond(en) de voorkeur geeft.
Hier idem, de lange sprieten zijn favoriet.
Door Jolly
#588765
hier zijn de lange dunne grashalmen erg lekker schijnbaar en ook de nieuwe spietjes van de rietplantjes aan de vaart.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#588834
Het liefst wordt er gekauwd op brede lange sprieten.

Als ze misselijk zijn wordt het ook echt opgevreten.

Maar nood breekt wet, dus toen Sanne vorige week misselijk was en kennelijk wou kotsen, heeft ze bij gebrek aan beter, gewoon het gras met wortel en al uit het gazon staan trekken! >:(
Door conleeuw
#588945
hier hebben ze een voorkeur ontwikkeld voor de grove grasachtige sprieten die bij een aantal buren in de tuin groeit, als de buren even een praatje staan te maken wordt de pollen vakkundig begraasd :o
Door Lizzy
#589003
Hier idem dito. Liefst lange, sappige sprietjes. En daar bijten ze op en spugen de sprieten vaak ook weer uit. Het moet ook weer niet te hard zijn, het gras, dat vinden ze weer niet lekker. De bamboe in de tuin (knoerdhard) volstaat wel wanneer er een zich niet lekker voelt.
Door Lil
#589045
Hier wordt alleen gras gegeten als men zich niet lekker voelt en dat is dan hard dik taai en alles behalve sappig. Wel worden soms andere plantjes gehapt, maar liever geen gras.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door