Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
#591652
zoem zoem schreef:
p.s. als ik aan de poelier op de markt vraag om kippennekken zegt ie dat ie dat niet meer verkopen mag?? ???
gr.
maja
Van wie niet?

Wat een kul >:( hij wil waarschijnlijk de moeite niet doen om ze mee te brengen.
Ik bestel ze hier altijd bij de poelier en dan moet ik 10 kilo afnemen, voor minder doet hij het ook niet.
Ach, de katten weten er wel weg mee ;D
Door Remke
#592227
Stef@nie schreef: Achteraf hoorde ik van iemand anders dat zij haar hond het liefst met een lepeltje voert (en dat ook echt doet dus) en toen nam ik die beschuldigende woorden niet meer zo serieus ;) ;D ::)
Mijn oma was ook zo gek op haar honden dat ze lekker pepermunt kussentjes kregen, de arme beesten moesten steeds naar de dierenarts om hun tanden te laten trekken, was allemaal hartstikke rot. :( :o (Ik was toen nog heel klein)

En ik vond het ook eng om kippennekjes aan mijn kleintjes te geven. Zelf de poelier zei:"Kippennekken voor een hond? O nee hoor, da's veel te scherp die botjes" Nou, ook mijn Chihuahua van 2,2 kilo knaagt er vrolijk een paar naar binnen :D En vleugels gaan ook zonder problemen, geiten- en lamsribben, oefening baart kunst :D
Door *Robin*
#592566
zelfs een kat krijgt makkelijk een hele nek naar binnen gekauwd. ook de dikkere botten van vleugels, tegenwoorden eet mijn katje ook de ruggewervels van een konijn en daar moet ik zelfs met de tuinschaar nog goed kracht op zetten. De natuur vindt zijn weg wel, maak je maar niet ongerust hoor, en laat al de beterweters maar links liggen ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#592574
Ik heb hier een keer eentje gehad die bijna stikte in een bak brokjes, we waren ergens om haar te laten dekken en die vrouw zet een bak brokjes neer, die van mij denkt heeee een hele bak snoepjes en die doet hap hap slik en toen ging het fout :o ze heeft een hele tijd staan hoesten en met iedere hoest vlogen de brokjes om je oren
Door tieneke
#592625
Heb net een grote bak kippennekken aan de katten gegeven,binnen no-time zijn ze weg net als de kiprugstukken,vind geen botje terug van die kleine poezelige barfknagers ;D ;D
Door EdwinK
#592716
Ook hier vindt ik niets terug van de kippennek en andere kippendelen. Alleen eendenek laat de kat wel staan. Misschien is dit harder.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door