Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#584605
pike schreef: zo te zien halen ze die kimmels uit hun neus ;D ;D had ik dus toch gelijk
Oh....ik dacht dat die kibble genoemd werden 8)
die lekker knapperige brokjes ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#584727
202spots schreef: Kheb net slager Bakker geschreven, hoop dat ie 't antwoord weet!! ;)
Ik denk dat 't toch wel helemaal achteraan de tong kan zitten, waar de tong in de keelgat zit,en waar de tong dus eruit gesneden is, en dat gedeelte met kimmels,zit er dus niet meer aan bij de tong die je in de winkel koopt.


Heb 't geloof ik!!
Dit is Lam tong...maar aan de zijkant zie je nog kleine witte puntjes....dat middenstuk is dus er uit gesneden en DAT is volgen moi waaar we 't over hebben!!
Het vlees wat erbij zit is dan 't vlees vanwat onder de tong zit.
Yes????

Afbeelding

Ook 'n koeien tong gevonden! Kan je helemaal de kimmels op de zijkant zien.
Afbeelding
Dat zijn geen kimmels, kimmels zitten aan de slijmvliezen van de wang /lippen.
Door Sennaruby
#584845
Misschien kan een of andere slager ons helpen ??? We hebben nu zo ongeveer elk onderdeel van de kop wel gehad ;D

Groetjes,

Fieke
Door Pyts
#584861
Ik ben inmiddels ook wel heel erg benieuwd. Het is echt één grote driehoek, dus het moet uit één stuk komen. Voor mijn gevoel, omdat ernaast direct 'gewoon' vet zit, zit het niet bij de tong. :-\
Door Mevroi Kruim
#584962
De slager gebeld waar ik m'n kopvlees (met kimmels) vandaan heb. En het is dus de achterkant en zijkant van de binnenkant van de wangen en de zijkant van het achterste deel van de tong, waar die aan de wangen vastzit.
Dat weten we dus weer ;D ;D ;D
Door Sennaruby
#585089
Hè, ik ben blij toe dat dat raadsel opgelost is. Kan ik weer rustig slapen vannacht 8)

Bedankt Kruimel!

Groetjes,

Fieke
Door 202Spots
#585173
Afbeelding Kreeg er al kimmel nightmares van...
't was geen kimmel meer maar 't werd allemaal kibble!!!!!(br*KKen :o :o :o)
Door Pyts
#585176
202spots schreef: Afbeelding Kreeg er al kimmel nightmares van...
't was geen kimmel meer maar 't werd allemaal kibble!!!!!(br*KKen :o :o :o)
Maar beter dan gekibbel. ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#585377
super Kruimel, raadsel eindelijk opgelost. 8)
ZIjn er nog meer van die leuke vragen?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door