Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
#582350
nou zit ik net te denken, zou de duif iets moeten "rijpen"? dat ze hem een dag of twee willen laten liggen om hem dan als die bijna zelf wegloopt op te eten? Ik was niet van plan om het uit te proberen, maar het is maar een idee ???
Gebruikersavatar
Door sylvia
#582355
conleeuw schreef: nou zit ik net te denken, zou de duif iets moeten "rijpen"? dat ze hem een dag of twee willen laten liggen om hem dan als die bijna zelf wegloopt op te eten? Ik was niet van plan om het uit te proberen, maar het is maar een idee ???
Duif is donker vlees ze ruiken ook vrij sterk ik denk dat het hem daar in zit.
Door Mevroi Kruim
#582683
Mijn katten vonden de duiven van de poelier en die van Connie errug lekker!
Ik heb er nu 5 in de vriezer, zo te zien wijlen postduiven (met ring) zonder kop gelukkig, dat wel, maar verder met alles erop en eraan, veren, poten, ongewanden :-X
Ik ben nu vlijtig moed aan het verzamelen om er een te gaan plukken, de honden eten het sowieso niet en voor de katten moet alles netjes uitgepakt wezen anders beginnen ze er niet aan >:(
Gebruikersavatar
Door Nitus
#582753
Gitte vind duif ook niet te eten :-X, maar Fedor vind het geweldig (die heeft tot nu toe nog alles gegeten wat hem werd voorgezet).
Nu moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen dat ze pas 1x duif hebben gehad, en Gitte wil met nieuwe dingen weleens lopen mutsen... ::). Als ze het dan voor de 2e keer krijgt eet ze het vaak zonder aarzelen op ???, al heb ik haar nog maar zelden met zulke lange tanden zien eten...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door