Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Malamoods
#585082
Bedankt Astrid! Ik ga gewoon uitproberen wat voor Ikijok en mij goed werkt! De droogmachine is in elk geval besteld! ;D

Rachel.
Door Borke
#585084
Malamoods schreef: Bedankt Astrid! Ik ga gewoon uitproberen wat voor Ikijok en mij goed werkt! De droogmachine is in elk geval besteld! ;D

Rachel.
Welke heb je nou besteld?
Door Mevroi Kruim
#585183
Nou bij de tegenwoordige temperaturen heb je geen droogmachine nodig :P gewoon buiten in het zonnetje en het droogt als een mummie ;D
Wel een vliegennetje eroverheen :-X
Door La Demisa
#585854
Ik was al een tijdje op zoek naar hoe ik dingen kon gaan drogen om ze als beloning te gaan gebruiken. De oven van Guus mag ik daarvoor niet gebruiken en nu lees ik dus dit. Tineke: ik heb er ook een bij je besteld en kan niet wachten tot hij binnenkomt. Ik heb regelmatig veel kiporganen dus je snapt hem al, die gaan de droger in. Kun je alle soorten kiporganen hierin drogen? Pens? En bijvoorbeeld ook vlees, rundvlees, kipkalkoen??
Door tieneke
#585958
La Demisa schreef: Ik was al een tijdje op zoek naar hoe ik dingen kon gaan drogen om ze als beloning te gaan gebruiken. De oven van Guus mag ik daarvoor niet gebruiken en nu lees ik dus dit. Tineke: ik heb er ook een bij je besteld en kan niet wachten tot hij binnenkomt. Ik heb regelmatig veel kiporganen dus je snapt hem al, die gaan de droger in. Kun je alle soorten kiporganen hierin drogen? Pens? En bijvoorbeeld ook vlees, rundvlees, kipkalkoen??
Is geen enkel probleem maar hoe dunner het vlees des te beter het droogresultaat ;)
Door tieneke
#585959
La Demisa schreef: Het bestellen gaat niet goed, hij blijft maar hangen op: Even geduld..... uw bestelling wordt verwerkt.
Ik zal het morgen nog eens proberen.
Je hebt een pb ;)
Door nikèdog2000
#586085
het is gelukt
ik had verleden week een stieren (ik zal het netjes benoemen) penis buiten gehangen
in de zon aan een haak aan de onderkant ook een haak en daar aan een fietsen drager
voor het gewicht
dan rekt die uit
vandaag de honden een stuk gegeven
hij is knoert hard geworden moest er met de bijl op hakken
net of die gerookt is
super zeg
ik ga van de week weer bietsen
ze liggen lekker te knagen
het duurd langer dan een wervel van een schaap
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#586331
nikèdog2000 schreef: het is gelukt
ik had verleden week een stieren (ik zal het netjes benoemen) penis buiten gehangen
in de zon aan een haak aan de onderkant ook een haak en daar aan een fietsen drager
voor het gewicht
dan rekt die uit
Dat moet een apart gezicht zijn geweest!!! :o
Wel lekker voor de hondjes natuurlijk!
Door Borke
#587068
nikèdog2000 schreef: het is gelukt
ik had verleden week een stieren (ik zal het netjes benoemen) penis buiten gehangen
in de zon aan een haak aan de onderkant ook een haak en daar aan een fietsen drager
voor het gewicht
dan rekt die uit
Laat ik raden dat dit geschreven is door een vrouw ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#587097
nikèdog2000 schreef: hoezooooooooooooooooo
En man zou zoiets nooit doen ;D (l*l aan de waslijn hangen ;D ;D ;D ;D ;D)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door