Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door - Judith -
#573580
Okee, toegegeven: het is inderdaad ongelooflijk tuttig, maar ook best handig. Dus voor diegenen die net als ik 's avonds vast de hondenbakken klaarmaken voor de volgende ochtend en het een beetje zat zijn om er rollen aluminiumfolie of plasticfolie doorheen te jagen:

Koop een douchemuts bij Hema (of ander douchemutsenverkooppunt :P) en gebruik die als anti-uitdroogbescherming. Scheelt een hoop afval en als 'ie vies wordt spoel je hem gewoon af.

Na jaaaa, misschien heeft iemand wat aan deze huishoudelijke mededeling... 8) ::)
Door conleeuw
#573592
dat is nog wel een leuke tip... ik heb badmutsen waarvan ik pas nog bedacht, wat moet ik hier nou mee..... waar komen ze vandaan..... waarom heb ik ze eignelijk in huis... nou hiervoor dus ;D ;D maar niet omdat ik de eten voor morgen al klaarzet, nee omdat Jazz vaak haar eten niet in een keer opeet ;D
Door Lizzy
#573628
Judith van Sam schreef: Ach, ik schaam me er niet voor om zelfs mijn diepste tuttigheid aan de wereld te tonen ::) ::) ::) ;D ;D ;D ;D
Whahahahahaha ;D ;D ;D ;D. Ik pies zowat in m'n broek!!!!! Ik ben trouwens ook heel tuttig..... Alleen, ik durf het niet te bekennen..... Nou ja OK, tipje van de sluier: ik gebruik plastic Xenos-borden hiervoor. Dan kan ik de bakken van de honden ook nog op elkaar stapelen en in de honden-koelkast terug zetten (zomers) of op het aanrecht neerzetten, opgestapeld ('s winters).
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#573642
Lizzy schreef: Nou ja OK, tipje van de sluier: ik gebruik plastic Xenos-borden hiervoor. Dan kan ik de bakken van de honden ook nog op elkaar stapelen en in de honden-koelkast terug zetten (zomers) of op het aanrecht neerzetten, opgestapeld ('s winters).
Het moest niet mogen, zoveel schoonheid en vernuft in één tip....





;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Misschien kan er nog een vraag worden toegevoegd aan de enquête over twee of meer honden: 'Dekt u de hondenbakken af en zo ja doet u dat a) mutserig of b) stapelbaar?

Wie weet wat ze uit die antwoorden allemaal kunnen afleiden.... :P
Gebruikersavatar
Door pike
#573743
Pauline schreef: Muts.... ::) ;D ;D ;D ;D ;D ;D
idemdito ;D ;D ;D ;D ;D :P :P ;)
is er geen goed idee voor al die plastic zakjes waar je al die kleine portietjes instopt in de vriezer (heb niet zo'n grote hond, die zakjes gaan hééééél erg hard en ik koop maar een kleine hoeveelheid in
Door LaSkyler
#573744
Er bestaan speciaal voor de keuken zogenaamde afdekmutsen ;D, in verschillende maten, speciaal om pannen en potjes mee af te dekken, je koopt ze in een set, verschillende maten ;)
Ik heb zelf ook een set, had er graag een foto van gemaakt om ze te showen maar heb zelf geen digitale camera :(
Laatst gewijzigd door LaSkyler op ma 19 jun 2006, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door