Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#571989
pike schreef: denk je echt? ik had al moeite met kippenekjes, nu niet meer hoor maar ik zit nu tegen de vleugeltjes aan te hikken ;D
Joh, ik stond met mega grote keukenhandschoenen aan en een lap voor mijn mond het vlees van mijn honden te doen! Ik ben namelijk al zowat mijn hele leven vegetarier en ik vond het 1 grote gruwel. Nu grijp ik hele penzen bij hun kladde, snij ik ze in stukken, proportioneer ik complete konijnen en proportioneer ik runderharten die net afgekoeld zijn :o ;D!
Door EdwinK
#573554
Ooo.. Komt het daar van. Brenda kotst soms ook wel eens wat uit 's avonds. Maar o wee als ik het weg wil halen. Nee, ze gaat het dan nog eens lekker eten.

nou ja, ieder zijn smaak.
Gebruikersavatar
Door pike
#573745
Lizzy schreef: Joh, ik stond met mega grote keukenhandschoenen aan en een lap voor mijn mond het vlees van mijn honden te doen! Ik ben namelijk al zowat mijn hele leven vegetarier en ik vond het 1 grote gruwel. Nu grijp ik hele penzen bij hun kladde, snij ik ze in stukken, proportioneer ik complete konijnen en proportioneer ik runderharten die net afgekoeld zijn :o ;D!
nou ik bedoelde eigenlijk meer dat ik er moeite mee heb om het te geven omdat ik bang ben dat het niet goed gaat, dat botjes blijven steken enzo..... en dan moet ik naar de da ..... nou je kan je misschien wel voorstellen wat die gaat zeggen als ik zeg wat ik hem te eten heb gegeven...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door