Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#568194
>:( >:( >:( Vinden jullie het heel erg als ik hem houd? ::) ::) ::)

Hij eet dan wel moeilijk, maar hij is vertederend, lief, aanhankelijk, luistert perfect, zwemt als de beste en kan zoenen...... dat doet geen teckel (behalve Joep) hem na! ;D ;D ;D
Door geer
#568195
Lizzy schreef: "in te ruilen: niet-groente-etende teckel tegen wel groente etende teckel. Eventueel ook in te ruilen tegen een goed konijn"

Ja, ze zien je al aankomen op Marktplaats ;D

Maar Pauline: laat je niet gek maken! Als hij geen groente moet (als hij zometeen weer met zijn middelste teentje van zijn voorpootje omhoog zit als je hem CB + groen geeft ;D): dan niet joh. Geef hem dan geen groente. Geef hem desnoods in de plaats chlorella.
Ik wilde net zeggen... Hier zijn ze ook niet dol op groenten. Ze krijgen dus ook eigenlijk geen groente en fruit.

Maarrr... wat je nog wel kan proberen... Als ik hier oud fruit over heb (of groente), gooi ik het in de blender met een blikje vis erbij. Dan wordt het een soort visgroentepasta, en dAT lusten ze wel! Niet van harte, maar ze eten het in ieder geval...
Door Lizzy
#568198
Pauline schreef: >:( >:( >:( Vinden jullie het heel erg als ik hem houd? ::) ::) ::)

Hij eet dan wel moeilijk, maar hij is vertederend, lief, aanhankelijk, luistert perfect, zwemt als de beste en kan zoenen...... dat doet geen teckel (behalve Joep) hem na! ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D, tuuuuurlijk vinden wij het ook goed als je hem houdt ;D
Door 202Spots
#568208
Pauline schreef: >:( >:( >:( Vinden jullie het heel erg als ik hem houd? ::) ::) ::)
Nou...okay...vooruit hou 'm dan maar! 8)
zo'n moeilijk beest vind toch nergens anders zo'n goeie baasje als dat ie heeft! ;D
Laatst gewijzigd door mahuni op zo 11 jun 2006, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#568226
Pauline schreef:
en kan zoenen...... dat doet geen teckel (behalve Joep) hem na! ;D ;D ;D
Tinus rost bekant de vullingen uit mijn mond met een stevig partijtje zoenen :-X
Misschien moet ik Joris eens een tijdje in huis nemen ??? ;D ;D
Door Remke
#568237
Pauline schreef: >:( >:( >:( Vinden jullie het heel erg als ik hem houd? ::) ::) ::)

Hij eet dan wel moeilijk, maar hij is vertederend, lief, aanhankelijk, luistert perfect, zwemt als de beste en kan zoenen...... dat doet geen teckel (behalve Joep) hem na! ;D ;D ;D
He ja nee natuurlijk als hij lief is mag hij blijven :-*

tieneke schreef: Tinus rost bekant de vullingen uit mijn mond met een stevig partijtje zoenen :-X
Hmmm volgens mij gaat het hele barf forum over op de Chihuahua? ! ;D Het duurt wel wat langer tot je gezicht schoon is.
Laatst gewijzigd door Remke op zo 11 jun 2006, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bianca75
#568527
Pauline als Joris de groenten alleen met CB eet zou ik het zo laten, anders maak je jezelf alleen maar gek en dat heeft hij zo door. Hierdoor kan hij helemaal doorslaan dat hij straks helemaal niets meer wil eten (ik wil je niets verplichten hoor, maar het is maar een idee). Rico krijgt ook geen groentenmix meer, geef hem regelmatig een stuk komkommer, wortel e.d. en regelmatig vliegt er een stuk fruit door de kamer ;Den af en toe wat kvv met groenten erin verwerkt. En als Joris het verder goed doet dan is er mijns inziens weinig aan het handje.
Laatst gewijzigd door Bianca75 op ma 12 jun 2006, 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door conleeuw
#568532
hier gaat het ook niet altijd makkelijk om groente erin te krijgen, nu heb ik gisteren in de groentemix gerookte forel gedaan :o niet omdat ik vindt dat mijn honden gerookte forel moet eten, maar omdat zoonlief ook dit niet wil eten :-X :-X :-X maar laten we het daar maar even niet over hebben, want dan schrijf ik in een keer een boekwerk. Punt is, gister vraten ze voor het eerst de groene derrie met forel smaak, dus nu ga ik gewoon in de toekomst een blikje vis erdoor mikken, problem solved ;D fluister: hoop ik ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door