Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Antonia
#568058
Mayka schreef: Gister mijn bestelling gekregen vanuit Rotterdam maar dit kan ik niet thuisbrengen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dit zijn heeeeeel dik bevleesde kalfsribben, of misschien kun je beter zeggen: dit is kalfsvlees met hier en daar een rib :D. Vooral op de middelste foto kun je dat goed zien.
Door Antonia
#568062
Mayka schreef: ;D Idd, na nauwkeurig onderzoek en met behulp van de foto, de suggestie van conleeuw, bestudering van de door Audrina genoemde site en het ervaren oog van Femke lijkt het op loine en sommige stukken zijn ook met rib.
Dank jullie wel voor het meedenken :-*

Is dit bot, lees ruggegraat, niet te hard om als rmb te fungeren?
Nee joh, dit juist een van de zachtste soorten vleesbot.
Door Audrina
#568406
Antonia schreef: Dit zijn heeeeeel dik bevleesde kalfsribben, of misschien kun je beter zeggen: dit is kalfsvlees met hier en daar een rib :D. Vooral op de middelste foto kun je dat goed zien.
Toch wel ribben. Die zien er echt mooi bevleesd uit dan. Hebben ze die bij IC? Ik heb ze daar nog nooit gezien (voortaan beter opletten ;) ).
Door Mayka
#568460
Audrina schreef: Toch wel ribben. Die zien er echt mooi bevleesd uit dan. Hebben ze die bij IC? Ik heb ze daar nog nooit gezien (voortaan beter opletten ;) ).
Zien er idd heel erg mooi uit, sommigen hebben een stuk rib en anderen een stukje ruggegraat maar allemaal met veel vlees.
Ik snap nu ook wel waarom ik meer moest betalen dan ik vooraf had uitgerekend ;), heb i.p.v. de bestelde 2 kg kalfsribben 5 kg gekregen. Nou, komt wel op hoor! Mayka vond het gisteravond erg smakelijk!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door