Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#562584
tieneke schreef: Tinus en Tara slikken meer door dan ze erop kauwen.
Zelfs gans=vrij hard en lamsribben etc en ze leven nog steeds....het is jammer dat Wim niet precies weet wat het voor soort bot/kraakbeen was.
ja, maar dit is toch nog een pup ???
#562592
Ik geef soms wel enkele ribben, maar ik heb hele kleine hondjes. Meestal geef ik er ook nog een lapje vlees bij. Ik zou Streepje gewoon goed in de gaten houden, geen paniek en als je denkt dat hij niet helemaal lekker is snel naar de da gaan (dan wel paniek ;D)...
#562594
Ik merk niks aan hem, hij heeft het trouwens gekregen in een bak Bibi, dus helemaal kaal was het niet.
Hij ligt nu heerlijk te slapen, hij heeft net buiten gerend en je merkt niks aan hem.

Ik hoop dat het vanacht goed gaat.

Waneer is zo'n bot verteerd??
#562596
Wim hou Streep heel errug goed in de gaten en kijk of hij normaal poept,als je ook maar enige rare of verdachte verandering ziet...meteen naar de Da ;)
Maar vooralsnog wil ik je niet panieketeren hoor ;)
Lizzy haar pup had ooit hetzelfde gedaan en mede dat zij op rauw stond was de maag prima in staat om dit te verteren,geef Streep in ieder geval tot hij goed poept geen botten maar spiervlees of wat orgaan wat laxerend werkt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door