Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door amber13
#561550
Ik ga zo denk ik maar even een oproepje plaatsen of er nog noorderlingen zijn die interesse in luchtpijp hebben.... ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#561567
amber13 schreef: Ik ga zo denk ik maar even een oproepje plaatsen of er nog noorderlingen zijn die interesse in luchtpijp hebben.... ;D
;D ;D Ik sla over, ik krijg ze hier in grote getale gratis van de slachter ;D
Door tieneke
#561572
Angelique schreef: ;D ;D Ik sla over, ik krijg ze hier in grote getale gratis van de slachter ;D
Mjammie...gratisss :P :P
Door Lil
#561665
tieneke schreef: Mjammie...gratisss :P :P
Jalours :-[ :-[

Geef het graag als maagvulling, zowel rauw als gedroogd! Enne hondje is er helemaal dol op !!!

Ik dacht trouwens dat het ook goed was voor de gewrichtjes zo'n luchtpijp. Zit toch glucosamine of zo iets in, of ben ik nu in de bonen?
Door tieneke
#561769
Lil schreef: Jalours :-[ :-[

Geef het graag als maagvulling, zowel rauw als gedroogd! Enne hondje is er helemaal dol op !!!

Ik dacht trouwens dat het ook goed was voor de gewrichtjes zo'n luchtpijp. Zit toch glucosamine of zo iets in, of ben ik nu in de bonen?
Staat inderdaad in de topic over runderstrotten ;)
Door Audrina
#561773
amber13 schreef: Ik ga zo denk ik maar even een oproepje plaatsen of er nog noorderlingen zijn die interesse in luchtpijp hebben.... ;D
Nee wel iemand uit het westen. ;D
Door Filou
#561789
Lil schreef:
Ik dacht trouwens dat het ook goed was voor de gewrichtjes zo'n luchtpijp. Zit toch glucosamine of zo iets in, of ben ik nu in de bonen?
oh ja?? Dan ga ik het toch meer kopen.. heb nu ook een paar stukken luchtpijp met long aan vast... ;D
Door tieneke
#562056
Filou schreef: oh ja?? Dan ga ik het toch meer kopen.. heb nu ook een paar stukken luchtpijp met long aan vast... ;D
Maar geef het niet als volledige maaltijd,kun je beter de echte runderstrotten kopen ;)
Door amber13
#562242
Een paar kilo luchtpijp zit al in de vriezer, en op dit moment wordt er hier al lekker op een stuk luchtpijp gekauwd door Jamie en Laddy :D, Tara zit ernaast en kijkt ernaar....(al zeker 10 minuten... ::)

Ik heb nu nog 7 kilo dus zo achter het huis liggen (wel verpakt natuurlijk), hoe lang blijft dat nog goed eigenlijk buiten de vriezer?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#562294
amber13 schreef: Een paar kilo luchtpijp zit al in de vriezer, en op dit moment wordt er hier al lekker op een stuk luchtpijp gekauwd door Jamie en Laddy :D, Tara zit ernaast en kijkt ernaar....(al zeker 10 minuten... ::)

Ik heb nu nog 7 kilo dus zo achter het huis liggen (wel verpakt natuurlijk), hoe lang blijft dat nog goed eigenlijk buiten de vriezer?
Nou, met dit weer loopt het met 2 daagjes ook wel weg hoor :-\
Door amber13
#562319
Angelique schreef: Nou, met dit weer loopt het met 2 daagjes ook wel weg hoor :-\
Das wel makkelijk, hoe ik zelf niet meer te zorgen dat ik er vanaf kom ;D ;D :-X
Door tieneke
#562527
amber13 schreef:
Ik heb nu nog 7 kilo dus zo achter het huis liggen (wel verpakt natuurlijk), hoe lang blijft dat nog goed eigenlijk buiten de vriezer?
Binnen een paar uur ongekoeld gaat ie al plakken en binnen 24 uur lopt ie nog net niet weg ;) ;D ;D
Geld voor al het verse vlees voor de hondjes....meteen in de vriezer dan blijft de kwaliteit beter .
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door