Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ike
#560561
Spiervlees haal ik in de supermarkt (aanbieding/afgeprijsd) en de Islamitische slager, kopvlees heb ik hier nog niet kunnen vinden.
Door Happy Tail
#560905
ik haal 90 % van Baya's menu bij IC in Rotterdam.
Ook voor onszelf bijna alles. ;D
hij heeft heeeerljike kippenworstjes en lamsshoarma

van de geitenribben snij ik soms stukken af die ik als spiervlees indeel, ook (kalfs) kopvlees krijg je er goed.
en ik hou de aanbiedingen in de supermarkt in de gaten voor riblappen ed. Vooral de laatste dag afgeprijsde varianten zijn erg goed....
Door Lizzy
#560909
Natasja1974 schreef: Wat valt allemaal onder spiervlees (en is in de supermarkt verkrijgbaar)?
'
Kipfilet, kalkoenfilet, runderlappen, runderpoulet, rundersoepvlees, lamslapjes, etc. Maar het is allemaal niet te betalen in de supermarkt. En eigenlijk is het ook gewoon te mooi vlees voor honden. Tenzij het zeer afgeprijst is of korting op zit omdat het op datum is: sla ik dit soort dingen echt over.
Door *Natasja*
#561110
Lizzy schreef: '
Kipfilet, kalkoenfilet, runderlappen, runderpoulet, rundersoepvlees, lamslapjes, etc. Maar het is allemaal niet te betalen in de supermarkt. En eigenlijk is het ook gewoon te mooi vlees voor honden. Tenzij het zeer afgeprijst is of korting op zit omdat het op datum is: sla ik dit soort dingen echt over.
Nou, ik bedoelde ook meer om eens een enkele keer wat mee te nemen, niet om het standaard daar te kopen. :D
Door Bernadette
#561384
Ik haal mijn spiervlees overal en nergens vandaan! Bij het islam center koop ik kopvlees als het in de aanbieding is. Op de club komt er wel eens iemand langs die spiervlees heeft (rund of lam)

Als de ribben van 't islamcenter erg goed bevleesd zijn (dus niet meer 1-1 bot-vlees is maar meer) dan snijd ik er stukken af en bewaar dat als spiervlees.

Paardenspiervlees bij de slager, vlees wat bedoeld is om worsten van te maken.

Geit bij een andere islamitische slager dan i.c.

Etc. en onderling ruilen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door