Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
#560637
Ik betaal op de markt ongevroren of vers 3 euro de kilo. Maar niemand hier vind ze lekker, dus ik doe het mooi niet meer >:(
Zalmkoppen en -staarten voor de honden, en diepvrieszalm van de Alid voor de katten. Da's nog betaalbaar tenminste. En de diepvrieskoolvis van AH, die vinden ze lekker en die is niet zo idioot duur.
Door roefus
#560638
Whaaaaaaa......nou ben ik voor de EERSTE keer eens ergens het GOEDKOOPST mee !!!!!!!
(tsjechië telt niet, hoor Tieneke ! >:( >:( >:().

En nou lust Roef die krengen niet >:( 8)
Door roefus
#560639
Kruimel schreef: Ik betaal op de markt ongevroren of vers 3 euro de kilo. Maar niemand hier vind ze lekker, dus ik doe het mooi niet meer >:(
Zalmkoppen en -staarten voor de honden, en diepvrieszalm van de Alid voor de katten. Da's nog betaalbaar tenminste. En de diepvrieskoolvis van AH, die vinden ze lekker en die is niet zo idioot duur.
En JIJ was me nu voor: verwijder dat bericht maar snel ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#560645
Ik betaal in Kroatie zo'n 14, 15 kuna per kilo. Dat is ongeveer 2 euro. Helaas lust alleen Boef ze. :(
Door Laura2004
#560701
Sardines is de enige vis die Kai lust en ik baal er echt van dat het zo duur is, dus nu krijgt hij vis uit blik :-\
Ziggy vindt horsmakreel ook lekker en dat is tenminste betaalbaar.
Door Femke
#560925
Ben er net speciaal voor heen gefietst, maar hier hadden ze het niet >:(

die jongen aan wie ik het nog vroeg wist niet eens dat een sardine een vissoort was :o ;D
Door danielle1980
#561059
wij krijgen de sardines gratis :-[
we krijgen op de markt alle vis die aan eind vd dag niet verkocht zijn en ook visjes die niet goed zijn voor verkoop. :-[
dat zijn dus ook vaak sardines. ;)

diepvries haal ik ze bij de makro, maar die vinden ze op 1 of andere manier niet zo lekker ::)
Laatst gewijzigd door danielle1980 op di 30 mei 2006, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Audrina
#566055
Voor de mensen met een Makropas: t/m 19 juni zijn de sardines in de aanbieding: 2,95 (ex btw) per kilo.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door